Svar

Landskamp mellem Danmark VS. Serbien

Omdømme 5
Badge +1

Hvad for en kanal sendes kampen på? Forhåbentlig hos YouSee, som er tilgængelig til landskamp? 😉

icon

Bedste svar af Radiomanden 29 March 2022, 19:30

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

55 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo stadig Discovery der har rettighederne.

Omdømme 7
Badge +3

Chr. Eriksen laver det 3. mål!

Men sidste Landskamp på kanal 5 i denne omgang…

Omdømme 5
Badge +1

Det er jo stadig Discovery der har rettighederne.

Sorry. Det havde jeg lige slået hen. Hvis jeg opretter profil på Discovery+. Hvor længe går der før end profilen er oprettet? Så landskampen kan ses?

Omdømme 7
Badge +7

Kampen slutter om en halv time, så den kan du ikke se, men fremadrettet, så skal der abonneres på enten. 

Omdømme 5
Badge +1

Kampen slutter om en halv time, så den kan du ikke se, men fremadrettet, så skal der abonneres på enten. 

• discovery+ Underholdning+Live giver, ud over vores on demand-indhold, yderligere adgang til live kanaler som Kanal 5, Kanal 4, TLC, Discovery og mange flere.
  • eller på
  • discovery+ Sport giver adgang til alt det ovenstående plus vores 4 sportskanaler som er 6'eren, Canal 9 og Eurosport 1 og Eurosport 2.
  • Det er alt efter hvad der ønskes at se.

Takker mange gange for denne information, så det er mere behjælpeligt.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Hvad er prisen for diverse pakker hos Discovery+?

Omdømme 7
Badge +7

Man kan finde ud af meget, og komme til at vide meget når man bruger Google.

Det stå ganske tydeligt hvad det koste-  Sågar på deres forside. køb abonnement.

Det kan faktisk ikke være nemmere-

God aften. 

Omdømme 5
Badge +1

Man kan finde ud af meget, og komme til at vide meget når man bruger Google.

OK. Skal jeg så forstå, at så længe der haves konto, så kan der ses alle udsendelser?

Omdømme 5
Badge +1

Det stå ganske tydeligt hvad det koste-  Sågar på deres forside. køb abonnement

På mit LG-TV. Står der beskrevet 6 cifrede kode. Ikke hvad det koster.

Omdømme 7
Badge +7

Der kan naturligvis kun ses det man betaler for.

PS: kampen sluttede med 3 - 0, og det var ikke Serbien.

Omdømme 7
Badge +3

Iaften kan være sidste Landskamp jeg får set i nogen tid, da jeg ikke kan finde TV2 på mit tv!

Ok synes du Spørger, til hvad diveres pakker koster. På D+ Så misforstod jeg Beklager- 

Omdømme 5
Badge +1

Giver sig selv. Har Discovery+ en eller flere pakker? Uden beskrivelse på, at prisen er oplyst. Medmindre, at det kun er oplyst på pc?

Omdømme 7
Badge +7

Der kan jo ikke købes via en App, det kan man kun på deres Webside, og så skal man bruge en kode til at åbne App.

Det hele er lige til og selvforklarende.

Omdømme 5
Badge +1

Der kan jo ikke købes via en App, det kan man kun på deres Webside, og så skal man bruge en kode til at åbne App.

Det hele er lige til og selvforklarende.

Radiomanden

1000 tak for, at du forklarer det så præcist og gennnemskueligt.

Omdømme 7
Badge +7

Giver sig selv. Har Discovery+ en eller flere pakker? Uden beskrivelse på, at prisen er oplyst. Medmindre, at det kun er oplyst på pc?

Har vist dig de 2 ud af 3 pakker, den mindste er kun On Demand. Vær dog lidt aktiv selv, det kan ikke forventes at man får alting forærende.

Brug det postede link der står det hele om hvad man skal og hvad det koster. Helt ærligt, hvor svært kan det være.

Omdømme 7
Badge +7

Iaften kan være sidste Landskamp jeg får set i nogen tid, da jeg ikke kan finde TV2 på mit tv!

Den ligger på Plads 2 når der søges ind.

Omdømme 5
Badge +1

Har vist dig de 2 ud af 3 pakker, den mindste er kun On Demand. Vær dog lidt aktiv selv, det kan ikke forventes at man får alting forærende.

Brug det postede link der står det hele om hvad man skal og hvad det koster. Helt ærligt, hvor svært kan det være.

Ikke så svært. Jeg tog åbenbart en omvej, som ikke var nødvendig. Takker alligevel for, at du har været behjælpelig.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg tror den er på ca. plads 85, men zapper aldrig ind på TV2, har været det samme i over 10 år, jeg har mine grunde…

Omdømme 7
Badge +7

Har kun DR (DRTV) og TV2 kanaler (Play), alt andet er ren Streaming.

Omdømme 5
Badge +1

Omdømme 7
Badge +3

Men D+ sport koster ca. 129 kr, nyt idag er man kan få det billige abbo til 49 kr.

Omdømme 7
Badge +7

Det vil jo kun være On Demand.

Omdømme 5
Badge +1

Det vil jo kun være On Demand.

Alt andet giver ingen mening.