Svar

Klage

Jeg skal klage. Hvem skal man skrive til?
icon

Bedste svar af Slangefar 8 March 2019, 14:08

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
https://kundeservice.yousee.dk/send-klage
tak

God mit  navn Mohammed Benbrahim  konto nummer xxxxxxxxxx den 29 .06.2101 jeg laver aftale  med jeres kollega   hvor jeg fik 5 timer gratis til udland   til morokko   og han  lover  mig at der kommer ikk  extra gebyr  men nu stå med to stop  regninger 

Han løj for  mig  samtaler  mellem  mig  o ham er i optagelsen  jeg  slet  to regninger  11 12 13   

Jeg er meget  utilfredse  jeg kan ikke  stoler på  you see mere 

/Redigeret af Forum-teamet, Kasper: Slørret kundenummer

Omdømme 7
Badge +7

Her på forummet kan vi ikke hjælpe det er bruger til bruger. Dog kan det siges at Marocco er ikke inkluderet i Roaming World, så der er almindelig takst for opkald dertil.

Det er i mod Forum regler og GDPR at skrive personlige oplysninger, kundenummer skal slettes.

hej, vi lavede en fejl ubevidst, min 14-årige datter tog til Tyrkiet, hun brugte mobildata meget, vi kan ikke betale disse penge, tak Gülay altuntas 
Omdømme 7
Badge +7

Det er der ikke noget at gøre ved herfra, det er som nævnt tidligere, et forum for brugere til brugere. Når man er i Tyrkiet, så kræves der et Roaming World abonnement, så kan der bruges op til til 20 Gb data.

At der så er brugt Data som ikke er inkluderet  er You See uvedkommende. Det er klart kunden som er ansvarlig for forbrug der ikke er inkluderet. 

Det fremgår tydeligt af abonnementet hvilke lande der er inkluderet.

Besvar