Spørgsmål

Indstillinger/Autoplay YouTube

Omdømme 5
Badge +1

Autoplay. Nar autoplay er slået til afspilles den næste foreslåede video automatisk. Afspiller åbentbart også automatisk. Selvom, at det er slået fra. Hvorfor afspilles næste video på YouTube. Selvom, at det er slået fra?

Denne tråd kan ikke kommenteres

53 Kommentarer

Autoplay. Nar autoplay er slået til afspilles den næste foreslåede video automatisk. Afspiller åbentbart også automatisk. Selvom, at det er slået fra. Hvorfor afspilles næste video på YouTube. Selvom, at det er slået fra?

:relaxed: Link her Phoenix.  https://www.youtube.com/intl/ALL_dk/howyoutubeworks/user-settings/autoplay/   Rulle ned af siden,

Omdømme 7
Badge +7

Det sker ikke på min Android TV boks, bruges tjenesten via 4000 boksen.? Der meldes jo om problemer med You Tube på den.

Omdømme 5
Badge +1

:relaxed: Link her Phoenix.  https://www.youtube.com/intl/ALL_dk/howyoutubeworks/user-settings/autoplay/

Dette burde også lade sig gøre på TV? Selvom, at det er gjort. Hvorfor fortsætter det? Selvom, at det er slået fra?

Omdømme 7
Badge +7

Det kan jo som jeg skrev have at gøre med den fejl der skrives om på 4000 boksen.

Omdømme 5
Badge +1

Det kan jo som jeg skrev have at gøre med den fejl der skrives om på 4000 boksen.

Der benyttes ikke boks. Kun appen YouTube.

Omdømme 7
Badge +7

Det gør jeg også som skrevet på Android TV, og der er ikke problemer, Der stoppes når video er færdig.

:relaxed: Link her Phoenix.  https://www.youtube.com/intl/ALL_dk/howyoutubeworks/user-settings/autoplay/

Dette burde også lade sig gøre på TV? Selvom, at det er gjort. Hvorfor fortsætter det? Selvom, at det er slået fra?

Hvor eller hvilken platform kan du ikke slå den fra. 

Jeg har prøvet App og på Nettet ingen problemer køre ikke videre når den er slået fra.

Fejlen med YouTube på Boksen er nogle oplever problemer med at starte YouTube.

Virker nu fint her. Så er nok ikke alle som er ramt af dette. 

Skulle være rettet her i Dec. D. 22/12. I følge youSee driftinfo.

Omdømme 5
Badge +1

Det gør jeg også som skrevet på Android TV, og der er ikke problemer, Der stoppes når video er færdig.

Jeg har apple systemet på enheder, som er WebOS. Ikke Android. Kan det skyldes dette?

Omdømme 7
Badge +7

Altså et LG TV, jeg ved det ikke, hvordan er det med andre enheder, Telefon/Tablet, PC.

Omdømme 5
Badge +1

Hvor eller hvilken platform kan du ikke slå den fra. 

Jeg har prøvet App og på Nettet ingen problemer køre ikke videre når den er slået fra.

Kan godt slåes fra. Alligevel fortsætter det. Selvom, at autoplay er slået fra på tv.

Omdømme 7
Badge +7

Er der prøvet en nulstilling eller en afinstallering.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Har et LGTV,, så tager den herfra.

Omdømme 7
Badge +7

Web OS som du skrev er jo LG, så det må jo være et sådan du har.

Omdømme 5
Badge +1

Er der prøvet en nulstilling eller en afinstallering.

Begge forslag er afprøvet uden held, så må leve ned at YouTube afspiller næste. Selvom, at autoplay er slået fra.

Omdømme 5
Badge +1

Web OS som du skrev er jo LG, så det må jo være et sådan du har.

Ja.

:relaxed: Så du gjorde følgende På dit TV

• 1. Tryk på Smart-knappen på fjernbetjeningen for at gå til program- eller startmenuen. Rul til højre og klik på kortet med blyants-ikonet.

• 2. I redigeringsfunktionen kan du flytte markøren over de forskellige apps. På dem, der kan fjernes, vises ovenpå et symbol med en skovl. Klik her for at afinstallere appen. Husk at denne procedure fjerner appen helt. Hvis du vil geninstallere appen, skal du åbne LG App Store (det røde kort med butiksikonet) for at installer appen igen. Phoenix 73

• Du kan prøve at tage dit TV, fra i Stikkontakten 5 minutter. og sætte det til igen. Måske det hjælper. Hæng mig ikke op.

Omdømme 7
Badge +7

Der er jo skrevet at det er blevet gjort uden at det løste problemet.

:relaxed: Tror mit sidste bud er prøv.

At gå i IndStillinger Slå Autoplay fra.

Går tilbage afslutte YouTube.

Forlade YouTube.

Og Gå ind igen. 

Ellers er jeg tom for forslag. 

God dag

Omdømme 5
Badge +1

Hej alle

Prøv denne video med Bee Gees-You Win Again, så efter at afprøve med om videoen fortsætter. Selvom, at AutoPlay er slået fra.

Hej alle

Prøv denne video med Bee Gees-You Win Again, så efter at afprøve med om videoen fortsætter. Selvom, at AutoPlay er slået fra.

:relaxed: Den stopper her efter sangen er slut. 

Omdømme 5
Badge +1

Hej alle

Ikke hos mig, der fortsætter den til næste.

Omdømme 5
Badge +1

Hej alle

Ikke hos mig, der fortsætter den til næste.

Hvordan ser du YouTube? Boksen eller Appen? Ser det selv på appen på tv.

:relaxed: På alle platforme. Er det på din boks, den køre videre efte sangen er slut.

Omdømme 5
Badge +1

:relaxed: På alle platforme. Er det på din boks, den køre videre efte sangen er slut.

Det er på mit tv. Hvorpå appen er på tv. Uden boks.

Det er på mit tv. Hvorpå appen er på tv. Uden boks.

:relaxed: Ok  på min boks køre den også videre selv om AutoPlay er slået fra.

På pc og app stopper den rigtigt nok. aner ikke hvorfor den køre videre på boks.

kører du YouTube fra den app i dit tv. der intet har med youSee at gøre.