Svar

Hvor får man den bedste lyd på LG.TV?

Omdømme 5
Badge +1

HDMI 1

Bitstream/PCM?

Har altid kørt med fabriksgendannelse. Medmindre, at der tilsluttes enheds lyd på LG-TV? F.eks. Trådløst lyd. Uanset enheder. Skal der ventes efter påske, at abonnement bliver opdateret på udskiftning og kanaler. Bland Selv.

icon

Bedste svar af Radiomanden 16 April 2022, 22:14

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Har lige skiftet en kanal til en ny på Bland Selv pakken, så bliver det først  opdateret efter påsken?

Omdømme 7
Badge +7

Det vil ske med det samme, skiftede kanaler for mine forældre i går, genstartede boksen, så det hele var på plads på få minutter.

Omdømme 5
Badge +1

Det vil ske med det samme, skiftede kanaler for mine forældre i går, genstartede boksen, så det hele var på plads på få minutter.

Har lige genstartet YS-4000 boksen. Alligevel, så kan der stadig ses den bestilte kanal.

Omdømme 7
Badge +7

Det forstår jeg ikke, det er vel meningen at du netop skal kunne se den kanal der blev skiftet til. Så hvad er problemet.

Omdømme 5
Badge +1

Opdatering.

Omdømme 5
Badge +1

What! Denne boks er lukket

Hvis du lige har modtaget boksen, skal du checke din ordrebekræftelse for aktiveringsdato.

Har du brug for at kontakte YouSee omkring returnering af tv  boksen,så kan du finde de rette kontaktinformationer på yousee.dk.

Dette kan også forekomme, hvis IP tv.boks er tilsluttet et netværk uden IP tv signal. Forstår ikke hvad begrundelsen er for det? Har ikke opsagt YS-4000 boks eller kanaler, så hvorfor: Denne boks er lukket? Er mig en gåde. Okay, så lykkedes det langt om længe. Virkede efter, at jeg trykkede på YS-4000 fjernbetjeningen. Nægter og tro på, at det skyldes LG- Fjernbetjeningen, som virker optimalt

Omdømme 5
Badge +1

Jeg takker, så derfor. Bedste svar.