Spørgsmål

Hvor er jeg glad for at HDMI-Kabel er fravalgt.

Omdømme 5
Badge +1

I forhold til LG-TV og  Tilslutning. Administration af mobilforbindelse.

Heldigvis lykkedes det. Uden HDMI-Kabel. Lyden og billedet er sammensat, så det stemmer overens med enheder på tv,. Har LG-TV og lyden stemmer overens. Uden. HDMI-Kabel.

Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 3
Badge

Forstår ikke hvad denne info skal gøre godt for ?

Faktisk forstår jeg slet ikke hvad det er du prøver at formidle. Har du forbundet til telefon med dit fjernsyn uden HDMI eller er det et tv-signal  ?

Det da i sig selv ingen bedrift og fuldstændig ligegyldig info. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er sådan han er, der kommer ofte noget totalt uforståligt og ligegyldigt fra ham, og hele tiden en masse spørgsmål om alt muligt.

Omdømme 3
Badge

Det er sådan han er, der kommer ofte noget totalt uforståligt og ligegyldigt fra ham, og hele tiden en masse spørgsmål om alt muligt.

Har luret det hehe :)

PW, du har trykket på like-knappen... Jeg mangler en dislike-knap. Den der klub gider jeg ikke være med i.

Omdømme 7
Badge +7

PW, du har trykket på like-knappen... Jeg mangler en dislike-knap. Den der klub gider jeg ikke være med i.

Håber da ikke at du stopper.

Omdømme 3
Badge

Ja og hvorfor mon.. Det da trist hvis du vil “melde dig ud” af forumet men det står dig frit for..

Hvis det fordi du gerne vil påpege at min kommentar er usmagelig så må du jo skrive det.. 

Jeg beklager da hvis jeg har trådt nogen over tæerende men lad os da lige blive enige om at der grænser for vås… 

Omdømme 7
Badge +7

Nu var det jo mit opslag der fik et like, var det ikke i orden eller.?

Omdømme 5
Badge +1

PW og Radiomanden

Beklager, at jeg fik det beskrevet på en uforståeligt og snørklet måde. Det jeg mente var, at jeg fik løst problemet fra kabel til trådløs Pc. Via mit LG-TV, så lyd og billede ikke hakker.

Omdømme 5
Badge +1

Aner ikke hvor jeg skal placere dette indlæg? Selvom, at det er selvforskyldt. Håber bare på, at det er tilgivet? Uden misforståelser. Holder meget af dette forum, så der ikke er tvivl om indlæg. Jeg er villig til at forbedre mig mere, end jeg åbenbart ikke har på dette herlige forum. Takker alle for at være behjælpelig og løsning på bedste svar.