Svar

Hvis man vil skifte til nuværende og ændre til brugernavn

Omdømme 5
Badge +1

Kan dette lade sig gøre. Hvis man henvender sig til YouSee-teamet?

icon

Bedste svar af Kasper 29 November 2021, 09:03

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det vil jeg da tro er muligt, men om du så vil blive nulstillet når du vil ændre på din profil er en anden sag, men det er vel sandsynligt.

Kan dette lade sig gøre. Hvis man henvender sig til YouSee-teamet?

Du kan jo skrive til Kasper og høre nemmere.

Ved ikke om de kan og må. lave nyt navn altså hvorledes retningslinjer er osv.

Som Radiomanden skriver om der startes forfra osv. 

Sker intet ved at høre af.

Omdømme 7
Badge +7

Kommer lige i tanke om at der er en anden bruger der har fået ændret sin profil, da en ny bruger var noget ussel at tage et navn der på nær en lille detalje var det samme, den bruger er der i øvrigt ikke hørt meget til.

Kommer lige i tanke om at der er en anden bruger der har fået ændret sin profil, da en ny bruger var noget ussel at tage et navn der på nær en lille detalje var det samme, den bruger er der i øvrigt ikke hørt meget til.

:relaxed: Når ja ok var ikke så godt, ved ikke om der stå, noget om navnskrift her på forum.

Sidder lige at kigget om der var noget omkring det. 

Måske under   Betingelser for brug af YouSee Forum. Men er nok mere om de rigtigt oplysninger osv.

Omdømme 7
Badge +7

Der er næppe noget om det, for det er da ikke noget der er normalt, har kun kendskab til det nævnte, og det er længe siden det er sket.

Der er næppe noget om det, for det er da ikke noget der er normalt, har kun kendskab til det nævnte, og det er længe siden det er sket.

Nej du har sikkert ret Radiomanden. 

Omdømme 5
Badge +1

Der bliver kontaktet på en hverdag, så YouSee-teamet er klar til kontakt.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Hvis man ønsker et andet brugernavn, så er man velkommen til at sende forum-teamet en privatbesked med ønske herom :) 

Brugernavne der er i strid med forummets betingelser ændres også med besked om, at man kan få det ændret til et andet efter eget ønske. 

Ha’ en god dag. 

Omdømme 5
Badge +1

Har lige forsøgt at sende en privatbesked til Kasper, så brugernavn kan redigeres til nuværende til nyt brugernavn. Alligevel sker der intet. Selvom, at der trykkes send. Står bare beskrevet, at teksten ikke er sendt eller skrevet. Why? Har ellers gjort som beskrevet. Hvad gør jeg forkert?

Omdømme 7
Badge +7

Vides ikke, sender dig en test.

Omdømme 7
Badge +7

Test sendt uden problemer.

Omdømme 5
Badge +1

Med fare for at misforstå, så er det vel Kasper, som burde modtage privatbeskeden?

Omdømme 7
Badge +7

Ja, hvis det er ham du sender til, har haft sendt til ham uden problemer.

Omdømme 5
Badge +1

Ja, hvis det er ham du sender til, har haft sendt til ham uden problemer.

Problemet er bare, at selvom der trykkes på send, så sendes der åbenbart ikke. Kan det ikke bare beskrives her. Det er jo ikke nogen kode som afsløres. Kun et brugernavn, som redigeres. 

Omdømme 7
Badge +7

Gå ind på privbatbeskeder, så kan det ses om den er sendt.

Omdømme 7
Badge +7

Kasper er ikke på 24/7. Giv ham en chance på at svare. 

Omdømme 5
Badge +1

Kasper er ikke på 24/7. Giv ham en chance på at svare. 

Det respektere jeg.

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo klart at han ikke er der hele tiden, men har du gjort som jeg skrev for at se om beskeden er sendt.

Det er også Weekend, så han svarer nok ikke før på Mandag

Omdømme 5
Badge +1

Det er jo klart at han ikke er der hele tiden, men har du gjort som jeg skrev for at se om beskeden er sendt.

Det er også Weekend, så han svarer nok ikke før på Mandag

Uanset hvad, så burde min besked blive sendt. Selvom, at Kasper ikke besvare spørgsmål efter Weekend.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Har modtaget din test. Har du også modtaget min forsendelse på test? Modtog den på e-mail.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det har jeg.

Omdømme 5
Badge +1

Ja, det har jeg.

OK. Det glæder mig, så kan jeg bedre forstå hvorfor, at Kasper ikke har reageret. Problemet er blevet løst. Takket være dig Radiomanden. Takker mange gange for hjælpen.

Phoenix 73, Han svare givet når han kommer på. Hvis han er den eneste der svare er der givet rigeligt at se til . Skulle givet være flere. fra youSee Teamet men synes sjælen jeg se flere end 2. Hvis du går op få hjælp, og vælger Mød- Forum Teamet. giver svaret endeligt sig selv. :slight_smile:

God aften