Svar

Hvad kræves for at koppirer med en HP printer?

Omdømme 5
Badge +1

Selvom, at jeg har en MacBook Pro PC? Evt. Hvad skal der trykkes på? Kræves der, at der installeres en app som flugter med printeren HP? Printeren er installeret i forhold til pc, Så kan se, at printeren er ledig. Hvorefter aner ikke hvorfor der ikke kan printes. Kan printes på e-boks. Bare ikke på e-mail, som er tilsendt regningen i næste kvartal.

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 November 2021, 19:48

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Printeren skulle gerne installere sig selv, eller rettere der installeres automatisk driver når den tilsluttes og tændes, derefter er den klar, og kan vælges i oversigten over tilsluttede enheder når der vælges udskriv. (Print).

Omdømme 5
Badge +1

Printeren skulle gerne installere sig selv, eller rettere der installeres automatisk driver når den tilsluttes og tændes, derefter er den klar, og kan vælges i oversigten over tilsluttede enheder når der vælges udskriv. (Print).

Frygter, at jeg har fejlet. Begrundelsen for det er, at printeren var afkoblet. Samtidig med, at jeg fabriksgendannede pc, så det skal tilsluttes samtidig med fabriksgendannelse, så det kobles sammen.

Omdømme 7
Badge +7

Du skal bare når Printeren tilsluttes tænde for den, så installeres der en Driver, så vil der komme en besked at den er klar til brug, der vil også komme en besked hvis installation fejler.

Omdømme 7
Badge +3

Du kan hente en Driver på HP siden, hvis det ikke virker…

Omdømme 7
Badge +3

Læste lige dit spørgsmål igen, kan du printe noget virker det nok, emails kan nok bare ikke printes?

Omdømme 7
Badge +7

Ingen problemer med at printe Mails på min Chromebook, ej heller på en Windows maskine.

Omdømme 5
Badge +1

Læste lige dit spørgsmål igen, kan du printe noget virker det nok, emails kan nok bare ikke printes?

Korrekt forstået.

Omdømme 7
Badge +7

Kan der printes vedhæftede filer.?

Omdømme 5
Badge +1

Kan der printes vedhæftede filer.?

Nej. Desværre. Har forsøgt. Uden held. Kun med links kan der kopieres. 

Omdømme 7
Badge +7

Så er der noget galt. Kan der f.eks printes en PDF hvis den gemmes først.?

Omdømme 5
Badge +1

Så er der noget galt. Kan der f.eks printes en PDF hvis den gemmes først.?

Dette er forsøgt uden held. Måske, at der forsøgs med koblingen til HP. Printeren, så der stadig forsøgs med fabriksgendannelse. 

Omdømme 7
Badge +3

Kommer nok an på hvor gammel,PC og printer er, jeg har haft en HP, længe, men sommetider må jeg hente en ny driver på HP siden…

Omdømme 7
Badge +7

Prøv som foreslået tidligere i tråden at hente den nyeste driver til printeren på deres hjemmeside.

Omdømme 5
Badge +1

Hej alle

Har løst problemet ved at trykke på arkiv øverste hjørne (Venstre) Hvorefter, at der trykkes på udskriv (Nederst) Hvorefter, at der kan kopieres. Takker alle for hjælpen.