HBO Max lægges sammen med Discovery+


Omdømme 6
Badge +8

Så er det kommet så vidt, at HBO max og Discovery+ lægges sammen til én fælles streamingtjeneste.

Der vil i første omgang komme en løsning, hvor der er adgang til de to særskilte tjenester – HBO Max og Discovery+ – som vi kender i dag. Senere vil de forventeligt blive kombineret til én samlet tjeneste.

Da HBO Max åbnede i Danmark i sidste år i oktober var intro-prisen 39,50 kroner og halv pris på tjenesten resten af “livet”. Dette kan HBO Max nu komme ud af, da tjenesten måske snart ikke eksisterer i “den form længere”.

Det synes jeg er lidt snyd, da jeg betaler 39,50, som sikkert mange andre..

Kilde kan findes her


Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Ja og der kommer, også snart Pluto TV +70 Gratis Kanaler-

Jeg ville nu godt se hvor, mange Point det ville koste-  I Bland Selv. 

Er nok tvivlsomt det vil Komme i Bland Selv- Altså når de ligges sammen til en app.

Men tilgengæld kender jeg en del som opsige HBO Max.. Hvis de ligges sammen.

 

Omdømme 6
Badge +8

Ja og der kommer, også snart Pluto TV +70 Gratis Kanaler-

 

Jeg tvivler på det er noget der er værd at kigge på, da det er gratis tv betalt af reklamer med alle de afbrydelser der kommer med det.

 

Jeg ville nu godt se hvor, mange Point det ville koste-  I Bland Selv. 

Er nok tvivlsomt det vil Komme i Bland Selv- Altså når de ligges sammen til en app.

Men tilgengæld kender jeg en del som opsige HBO Max.. Hvis de ligges sammen.

Nu synes jeg det var interessant, fordi der er mange der har HBOmax gennem youSee, men discovery+ er ikke særlig interessant med deres reality tv. 

Omdømme 7
Badge +9

De fleste er nok temmelig ligelad med falsk virkelighed, de er kun interesseret i de kanaler der sender sport.