Svar

HBO Max

Hej.

Jeg har tilvalgt HBO Max, men har et problem med at få det til at virke ordentligt.

Rigtig tit, når jeg vælger appen, står billedet og kører og kører med tre små prikker. Ligemeget hvad jeg gør, kommer det ikke i gang. Har henvendt mig til YouSee, men de kan ikke hjælpe, da jeg skal rette henvendelse direkte til HBO Max i Sverige. Fik dog et forslag fra YouSee, nemlig at tage stikket ud af tv’et, vente 10 sek.og starte tv’et igen. Det virker ind i mellem, men hold nu op, det er sjovt at hive stikket ud 5 gange om dagen, for måske at få det til at virke.

Mit tv er et Samsung Smart tv fra 2016.

Jeg har afinstalleret HBO Max appen, og startet forfra, det hjalp desværre ikke.

Er der nogen herinde der har et godt råd til mig?

Venlig Hilsen

Kirsten

icon

Bedste svar af Radiomanden 5 November 2021, 22:42

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvornår er TVet købt.? Det er afgørende at det er en 2016 model, er det f.eks købt tidlig på året 2016, så er det en 2015 model. Der bør også være en mærkat med fremstillings dato.

Hej Radiomand

Jeg har købt tv’et i april 2017, så jeg er sikker på det er fra 2016.

Omdømme 7
Badge +7

Så er det en 2016 model.

Du har gjort hvad der kan gøres af en bruger.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg har en 2017 eller 2018 Samsung, her virker HBO Max rigtig godt, så ikke let at sige hvorfor det ikke virker altid hos dig…

Omdømme 7
Badge +7

HBO siger at de virker på en 2016 model, så det bør vel være dem man skal henvende sig til.

Besvar