Spørgsmål

Har modtaget strømstyring/oplader, der passer til tidligere pc

Omdømme 5
Badge +1

Frygtede, at det ikke passede sammen, så alligevel gjorde det. Begrundelsen for dette var, at jeg bestilte det rigtige produkt, som kan sammensættes. Frygten bestod i, at det var til LAPTOPCHANGER for HP. Der fulgte 4 stik med, så den ene passede med. All In One HP Pc Tilslutning.

Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det giver mening for mig og nogle andre derudover, men for andre giver det ikke mening, så hvorfor skriver du det ikke i den tråd det drejer sig om, så har alle klarhed over det.

Omdømme 5
Badge +1

Det giver mening for mig og nogle andre derudover, men for andre giver det ikke mening, så hvorfor skriver du det ikke i den tråd det drejer sig om, så har alle klarhed over det.

Works With HP

PAVILLION, ENVY, ASPECTRE, ELLITEBOOK,PROBOOK, ZBOOK, And More.

Omdømme 7
Badge +7

Det må du da også selv om, det var bare for at gøre dit indlæg tydeligt kædet ind der hvor det hører hjemme, og få slutning på den oprindelige tråd.

Omdømme 5
Badge +1

Det må du da også selv om, det var bare for at gøre dit indlæg tydeligt kædet ind der hvor det hører hjemme, og få slutning på den oprindelige tråd.

Den oprindelige tråd er lukket og slukket. Der kan ikke formuleres eller omskrives på den tråd. Trust Mee.

Omdømme 7
Badge +7

Den er ikke spærret. 

Omdømme 5
Badge +1

Den er ikke spærret. 

Når der logges ind, så modtages beskeden. Indlæg er lukket, så der kan ikke kommenteres på det.

Omdømme 5
Badge +1

Denne Tråd Kan Ikke Kommenters.

Omdømme 7
Badge +7

Nu kan man da i det mindste kæde de 2 tråde sammen via linket.

Omdømme 5
Badge +1

Nu kan man da i det mindste kæde de 2 tråde sammen via linket.

Med forhåbning til, at det kan være behjælpelige for andre brugere.