Svar

Har lige modtaget ny pc

Omdømme 5
Badge +1

Som er hp og android styresystem? Er man tvunget til at oprette google konto? For at alle apps bliver installeret på pc?

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 December 2021, 20:49

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

28 Kommentarer

:relaxed: Jeg kender kun til MS, og der kan bliver bedt. om at oprette en Konto.

Under første opstart af pc,en. 

Det må jo fremgå et sted om hvorvidt det er tvunget.

Nu er Google konto, helt fint at have. 

God aften,

Omdømme 7
Badge +7

Har du en G mail.? Så har du en Google konto. Den giver adgang til alt Google som man kan logge ind på, som f.eks You Tube.

Omdømme 5
Badge +1

Har du en G mail.? Så har du en Google konto. Den giver adgang til alt Google som man kan logge ind på, som f.eks You Tube.

Har ingen G-mail.

Omdømme 7
Badge +7

Chromebook eller hvad det er kan jo anvendes uden, men det er nemmere med en konto når der skal tilgås Googles tjenester.

Omdømme 5
Badge +1

:relaxed: Jeg kender kun til MS, og der kan bliver bedt. om at oprette en Konto.

Det må jo fremgå et sted om hvorvidt det er tvunget.

Nu er Google konto, helt fint at have. 

God aften,

Det er det også. Der bliver bedt om email eller mobil.

Omdømme 7
Badge +7

Punktet kan godt springes over.

Omdømme 5
Badge +1

Chromebook eller hvad det er kan jo anvendes uden, men det er nemmere med en konto når der skal tilgås Googles tjenester.

Hvis jeg opretter konto hos google. Modtages der så flere apps. Efter kontoen er oprettet?

Omdømme 7
Badge +7

App's dem henter man selv i Play Butik, uanset om der haves en konto eller ej.

På min nye Samung Mobil skulle jeg, bruge Google konto. for at få adgang til Google Play. Har jeg ikke oplevet før muligvis nyt.

Det muligvis andet på en Pc eller TV. 

Omdømme 7
Badge +7

Der behøves IKKE en konto for at hente App's, hverken på Telefon, Tablet eller Chromebook.

Omdømme 5
Badge +1

Link,s på Play Butik og hvorledes installation. Ville være behjælpelig og taknemlighed og løsning.

Der behøves IKKE en konto for at hente App's, hverken på Telefon, Tablet eller Chromebook.

Så siger vi det, 

God aften,

Omdømme 5
Badge +1

Det glæder mig, så jeg kan frit og kvit installere app,s. Uden konto?

Omdømme 7
Badge +7

Play Butik har ingen Links, opsætning så følges bare det der står på skærmen, spring punktet med G mail over. Hentning af App's tryk på Play Butik ikonet, og søg de ønskede.

Omdømme 5
Badge +1

Play Butik har ingen Links, opsætning så følges bare det der står på skærmen, spring punktet med G mail over. Hentning af App's tryk på Play Butik ikonet, og søg de ønskede.

Radiomanden

Det giver jo god mening. Har været vant til Windows systemet, så derfor indlæg som er løst.

Omdømme 7
Badge +7

Android og Chrome OS er væsentligt nemmere at have med at gøre end det monopolske Win OS.

Omdømme 5
Badge +1

Android og Chrome OS er væsentligt nemmere at have med at gøre end det monopolske Win OS.

Enig. Takker for hjælpen.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Har lige oprettet g-mail, så har fået alle nødvendige apps installeret på pc. Giver bedre mening at oprette g-mail. Frem for ikke at oprette. Giver så god mening, så man får fuld valuta på pc. 

Omdømme 7
Badge +7

Derudover har du så en helt stabil Mail i stedet for den ustabile som You See tilbyder.

Omdømme 5
Badge +1

Derudover har du så en helt stabil Mail i stedet for den ustabile som You See tilbyder.

Har ikke forsøgt at skrive med g-mail, så youses-mail virker stadig fint for mit vedkommende. 

Omdømme 7
Badge +7

Har aldrig i de rigtig mange år som der er brugt G Mail oplevet at den har været nede.

Omdømme 5
Badge +1

Har aldrig i de rigtig mange år som der er brugt G Mail oplevet at den har været nede.

Har bare ikke kendskab til nogen, som har g-mail.

Omdømme 7
Badge +7

Det behøver man da heller ikke at have. Hvorfor skulle man det.???

Omdømme 5
Badge +1

Det behøver man da heller ikke at have. Hvorfor skulle man det.???

Efter lidt betænkningstid, så giver det ingen menig. Det er jo afsenderen af mail , som evt. har g-mail.

Omdømme 7
Badge +7

Den forstår jeg sgu ikke, det er tordnende ligeyldig hvilket mail udbyder der bruges og til/fra hvem det måtte være.