Svar

Fortryder HBO Max

Efter jeg valgte HBO Max i Bland Selv er jeg blevet bekendt med at der ikke er adgang via YouSee boksen.

Derfor kommer jeg ikke til at se HBO Max. Hvordan fortryder jeg og får de kanaler tilbage jeg måtte fravælge?

icon

Bedste svar af Radiomanden 1 November 2021, 19:50

Se original

25 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Henvend dig til kundeservice og hør hvad de siger. Når det er sagt, så gøres der tydeligt opmærksom på når tjenesten vælges, at det fra start ikke er muligt at se den via TV boksen.

Læs også denne tråd.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en fortsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Tak for svaret, jeg kontakter kundeservice.

På min tv-skærm blev jeg i dag gjort opmærksom på, at HBO Max nu kunne vælges i Bland Selv. På intet tidspunkt i processen fremgik det, at jeg ikke ville kunne se HBO Max på YouSee boksen. Det blev jeg først opmærksom på efter, at jeg fik bekræftelses mails, og skulle oprette mig hos HBO.

:relaxed: Er her enig med Radiomanden, youSee har fra starten. oplyst hvordan tilgangen til HBO MAX. på diveres sider og her på Forum.. Derudover når HBO MAX vælges i Bland Selv. Så stå der også under, Ser Mere Hvordan HBO MAX kan se og Tilgås Men Om der

er  fortrydelsesret. Stå givet i nogle regler om brug om\Af Bland Selv.

Men nu er youSee jo til at  Tale med..  Så findes givet en løsning.

Er jo muligligt at skrifte den ud igen om 30 dage.. 

Forsæt God aften, 

Omdømme 7
Badge +3

Blev det afklaret om man kan fortryde valg i Bland Selv?

Svært at vide måske at, trådopretteren vender tilbage med nyt.

Omdømme 7
Badge +7

Han er jo selvforskyldt, der mangler jo ikke oplysning om at det fra starten ikke er muligt at se det andet end ved at bruge HBO Max App'en

Nej helt rigtigt der kan ikke oplyse mere som gjort.

Er også en god ide, at kigge under Se Mere. I Bland Selv.

Omkring indhold osv ende man vælger. Blot et tip.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, hvis dette ikke er tydeligt, så ved jeg ikke hvad tydeligt betyder.

Ja, hvis dette ikke er tydeligt, så ved jeg ikke hvad tydeligt betyder.

Nej er rigtigt 

Omdømme 7
Badge +3

Men spørgsmålet nu er om man kan opsige det, selv om det står tydeligt ikke endnu på TV boks,

men HBO Max ses bedst med en app direkte på TVet, jeg vil endda sige, kan man ikke downloade apps på sit TV, skulle man købe en ny der kan bruges…

Omdømme 7
Badge +7

Det er da helt unødvendigt at købe et nyt TV til flere tusinde, når der kan købes en Medieafspiller til et stykke under tusind kroner. Har ikke et videre "smart" TV selv om det kun er få år gammelt, det kan ikke betale sig, da App's på TVer ikke opdateres så meget som de gør på en extern enhed.

Omdømme 7
Badge +3

Er der ikke modtaget en ordrebekræftelse, muligvis som en vedhæftet pdf-fil i en mail fra YouSee?

Heri kan der være et afsnit om fortrydelse.

Omdømme 7
Badge +6

Men spørgsmålet nu er om man kan opsige det, selv om det står tydeligt ikke endnu på TV boks,

men HBO Max ses bedst med en app direkte på TVet, jeg vil endda sige, kan man ikke downloade apps på sit TV, skulle man købe en ny der kan bruges…

Så er det billigere at købe eks. en Google Chromecast 3 eller en Xiaomi Mi TV Box S 4K der begge benytter Android TV. De koster i mellem 300 til 500 kr alt efter hvilken man vælger (Chromecast 3 er den billigste) og hvor man vælger at købe en af dem.

Omdømme 7
Badge +7

Som også jeg skrev tidligere.

Omdømme 7
Badge +6

Som også jeg skrev tidligere.

Men uden nogen form for detaljer med navn på nogle man kan vælge kigge på.

Husk detaljerne i stedet for altid at være så pokkers kryptisk, for det hjælper du absolut ingen ved her på forummet overhovedet!

Omdømme 7
Badge +7

Det har været prøvet i andre tråde, og svaret har være forskelligt,  lige fra, vil ikke have en masse stående, til aner ikke hvad du skriver om.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har en Ultra Chromecast bare liggende, jeg har opbrugt udgangene i modemet,

bla. til en medie boks så jeg kan se NRK2, men bruger den boks kun til YouTV, som ikke kan hentes på mit TV.

Omdømme 7
Badge +7

Netop, der er mange ting der ikke ligger på et TV, af diverse grunde, men det gør de på extern enheder hvad enten det er Android TV eller ATV.

Omdømme 7
Badge +3

Vi kan jo ikke få NRK 2 hos Yousee af en eller anden grund, nu ski løb snart starter. :)

Men dyrt med den boks bare for det, men tester YouTV sommetider, men har det for at kunne se TV, når jeg ikke er hjemme…

Men mon Kasper eller en fra Yousee kan sige om der er fortrydelses ret? Jeg læser det ikke, sender de en email hver gang man vælge en ny kanal… :o

Omdømme 5
Badge +1

Undre mig over, at indehaveren af indlægget ikke har læst på lektien. Det står så tydeligt som overhovedet muligt. Både på yousee,s hjemmeside, ys-4000 boks og selveste appen. Tydeligere kan det vel ikke misforstås? Eller er i tvivl?

Vi kan jo ikke få NRK 2 hos Yousee af en eller anden grund, nu ski løb snart starter. :)

Men dyrt med den boks bare for det, men tester YouTV sommetider, men har det for at kunne se TV, når jeg ikke er hjemme…

Men mon Kasper eller en fra Yousee kan sige om der er fortrydelses ret? Jeg læser det ikke, sender de en email hver gang man vælge en ny kanal… :o

:relaxed: Kender ikke til YouTv,  Men hvis man vælger ny kanal i Bland Selv.

Modtager man som hovederegl, en Ordrebekræftelse. Hver gang man skrifter eller Bytter kananler ud .

Ved ikke om det er sådan stædig, men hvis man har DSL Mener jeg man kan vælge NRK2.  Ville være glædeligt om jeg kunne vælge den i Bland Selv.. 

Omdømme 7
Badge +3

Undre mig over, at indehaveren af indlægget ikke har læst på lektien. Det står så tydeligt som overhovedet muligt. Både på yousee,s hjemmeside, ys-4000 boks og selveste appen. Tydeligere kan det vel ikke misforstås? Eller er i tvivl?

Vi er ikke i tvivl venter bare på at OP kommer tilbage… :)

Omdømme 5
Badge +1

Vi er ikke i tvivl venter bare på at OP kommer tilbage… :)

Hvad eller hvem er OP? Som du selv beskriver.

Omdømme 7
Badge +7

It's Hammer-time.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Jeg har været inde og markere bedste svar i tråden her :relaxed:

God dag. 

Besvar