Svar

Flerer Kanaler til rådighed, Når youSee Kører i Begrænset Tilstand.

• Anonymous
  • 0 kommentarer

:relaxed: Hej jeg vender tilbage, i det jeg stædig kan under mig over..

At når der er kuk i youSee, at der så dukker et hav af kanaler op..

Som normalt ikke er til rådedighed..Længere Jeg blev eksempelvis frataget VOX sidste år..

Nu sent i går aftes da TV kanalerne og osv var nede.

Kunne jeg Se et hav af Kanaler.. Bla VOX.. Jeg aner ikke om der nogensine.

Kommer en fornuftig forklaring, på hvorfor der kan ses så mange kanaler..

Hvergang TV,et Kører i Begrænset Tilstand fra youSee..  Er det andre som også under sig..

God dag, 

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 9 November 2021, 12:13

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er foreninger der har mulighed for selv at sammensætte pakker, og der er DSL kunder som har en anden sammensætning af kanaler, så det må være ene og alene af den årsag at det ser anderledes ud i begrænset tilstand.

:relaxed: Jeg er med det med forenigner, Jeg under mig blot over at VOX.

Ikke længere var i min Bland Selv. Begrundelse er. og var at youSee ikke længere rådder over VOX. Det er så ikke helt rigtigt, Jeg  prøve lige kundeservice engang til.

I håber at for den rigtigt forklaring,,  Men i tilfald af de rådder over VOX.

Ville jeg mene det må være en god service at den stædig kunne vælges. En anden

Forklaringen kan jo så være, at der ikke er tilslutning nok til kanalen. Er muligt. 

Omdømme 7
Badge +3

Hej, Jeg kan godt se VOX den er i Grundpakken, kan ses scroller man helt til højre i Bland Selv...

:relaxed: Hej Jorn- Hansen ok her er den væk. Har den ikke længere i min Bland Selv.

Har lige været kanalerne i gemmen på TV også.. I Grundpakken har jeg RTL.

I Bland Selv SAT1 Og 3SAT Og Arte og Pro7. 

Omdømme 7
Badge +7

Den kanal må så være der grundet at der er den mulighed for at foreninger selv kan sammensætte kanaler ud over dem der normalt tilbydes.

Omdømme 7
Badge +3

Når webTV med tv.yousee.dk kører i begrænset tilstand i forbindelse med at YouSee har fejl der forhindrer normal kørsel, ser det ud til at rettighedsstyring og licensstyring for den enkelte bruger er slået mere eller mindre fra, og derfor er der adgang til kanaler man ikke abonnerer på, samt endog kanaler, der slet ikke kan vælges i bland-selv. Bland sidstnævnte kunne bl.a. TV2 Norge, VOX og TV Polonia afspilles. TV2 Norge er udgået som landsdækkende valgmulighed for mange år siden (vistnok som følge af en strid om rettigheder, den forsvandt pludselig fra den ene dag til den anden). VOX og TV Polonia har kunnet vælges i bland-selv senest i 2020, men udgik sammen med en masse andre kanaler.

Omdømme 7
Badge +3

Det er da mærkelig, jeg troede vi alle havde de samme kanaler i Grund Pakken? Jeg er medlem af en antenne forening måske derfor, jeg har RTL, ARD, ZDF, NDR, VOX, arte, mdr, RTL II, Sat 1, 3SAT i Grundpakken. Jeg bor i det sydlige Jylland men da ikke nær grænsen...

:relaxed: Når ja ok ser også du har flere tyske kanaler.

Når det må jeg givet leve med den er væk. Det var også kun fordi jeg under mig over.

Jeg kunne se den sent i går  i Begrænset Tilstand..

Måske at youSee Forum Team giver et bud. Når de kommer forbi.  

Alle her kommer med gode bud.

Når webTV med tv.yousee.dk kører i begrænset tilstand i forbindelse med at YouSee har fejl der forhindrer normal kørsel, ser det ud til at rettighedsstyring og licensstyring for den enkelte bruger er slået mere eller mindre fra, og derfor er der adgang til kanaler man ikke abonnerer på, samt endog kanaler, der slet ikke kan vælges i bland-selv. Bland sidstnævnte kunne bl.a. TV2 Norge, VOX og TV Polonia afspilles. TV2 Norge er udgået som landsdækkende valgmulighed for mange år siden (vistnok som følge af en strid om rettigheder, den forsvandt pludselig fra den ene dag til den anden). VOX og TV Polonia har kunnet vælges i bland-selv senest i 2020, men udgik sammen med en masse andre kanaler.

:relaxed: Hej Ja er rigtigt min VOX forsvandt i start 2021. Tak for en god forklaring. MS-ERIK.

Besvar