Svar

Er interesseret i at købe en Hp Pc, som koster ca. 4499 hos Power

Omdømme 5
Badge +1

Alligevel, når jeg ser på billedet, så er pc sølvfarvet/lys. Hvorefter, at jeg klikker ned på Design og Udformning, så står der beskrevet. Primærfarve, sort. Sekundærfarver, sort. Hvordan kan dette være som beskrevet, når pc er sølv og lys farven på billedet?

icon

Bedste svar af PeterA4 3 April 2022, 07:37

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvor er billedet og beskrivelse.? Det er da vigtigt i følge dit opslag.

Omdømme 5
Badge +1

Forsøgt med billede og link. Alt gik galt med MacBook Pro. Desværre.

Omdømme 5
Badge +1

Forsøgt med billede og link. Alt gik galt med MacBook Pro. Desværre.

Måske, at dette kan være behjælpelig?  Hp pavillon-BB0415Wo./NO,  13,3 Bærbar pc.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad med in Android PC.? den kan man f.eks lave screenshot med, og nemt bruge copy/paste.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad med in Android PC.? den kan man f.eks lave screenshot med, og nemt bruge copy/paste.

Sjovt nok du benævner det, så er det meget nemmere på android.

Omdømme 7
Badge +7

Ja hvorfor bruge andet.

Omdømme 5
Badge +1

Ja hvorfor bruge andet.

Er blevet vildledt til at tro på, at alt andet havde forbedringer.

Omdømme 7
Badge +7

Til vel nok flertallet behøves ikke andet.

Omdømme 5
Badge +1

Til vel nok flertallet behøves ikke andet.

Fordtår stadig ikke, at hvis du klikker ind på Power.dk egen hjemmeside, så er billedet også på forsiden. Hvis du søger på bærbar pc, som prisen er beskrevet på 4499, så svært kan det vel ikke være? Uanset billede eller link. Det er jo stadig en pc.

Omdømme 7
Badge +7

Intet resultat ved søgning hos Power på  Hp pavillon-BB0415Wo./NO,  13,3 Bærbar pc.

Omdømme 5
Badge +1

Intet resultat ved søgning hos Power på  Hp pavillon-BB0415Wo./NO,  13,3 Bærbar pc.

Hvis du ikke kan søge. Hvorfor kan jeg så? Det er da mere end nemt at søge  på power.dk, Virker som om, at du vil konflikten? 

Omdømme 7
Badge +7

Har også prøvet kun at søge på Hp pavillon-BB0415 det gav ikke resultat heller. 

Omdømme 5
Badge +1

Har også prøvet kun at søge på Hp pavillon-BB0415 det gav ikke resultat heller. 

Det er ikke det jeg efterspørger. Det jeg spurgte til var om er lysegråd. Selvom, st der står beskrevet: Sort.

Omdømme 7
Badge +7

Det var det du skrev, Hp pavillon-BB0415Wo./NO,  13,3 Bærbar pc.

Omdømme 5
Badge +1

Det var det du skrev, Hp pavillon-BB0415Wo./NO,  13,3 Bærbar pc.

Hvorfor står der beskrevet på billedet, at pc er sølvgrå og lys. Alligel står beskrevet: Sort? WHY?

Omdømme 7
Badge +7

Det ved jeg ikke, og jeg har jo heller ikke fundet det omtalte billede, så det må du lige ligge op, eller korrekt linke til.

Omdømme 5
Badge +1

Det kan ske at billedet ikke matcher produktet i farven. Det ser ud til den er sort / sort. 
https://www.power.dk/computere-og-tablets/computere/baerbar-pc/hp-pavilion-13-bb0415no-133-baerbar-pc/p-1122058/

Omdømme 5
Badge +1

Hvis du vil have en i sølv er der denne her…

https://www.power.dk/computere-og-tablets/computere/baerbar-pc/hp-pavilion-15-eg0414no-156-baerbar-pc/p-1122070/

Der er større skærm 15,6” istedet for den du nævner har kun 13,3” skærm.

Omdømme 5
Badge +1

Hej PeterA4

Jeg takker for begge link. Det var præcis det første link jeg ville have lagt et billede af. Det andet link er også behjælpeligt, så derfor bliver det første link. Bedste svar.