Svar

DR radioprogrammer

Omdømme 1
Badge

Jeg kan ikke afspille DR radioprogrammer på min Argon net2 internetradio.

icon

Bedste svar af Louise 6 February 2024, 11:16

Se original

152 Kommentarer

Omdømme 2

@mooens Det er vel bare den der midlertidige rettelsesdato, som mange af medarbejderne kludrer rundt i…?

Jeg har i to år forsøgt at få svar på, hvorfor man ikke kan deaktivere slarehanken i routeren. Den, som fortæller F-Secure om ens færden på internettet (den behøver ikke være aktiv, når sikkerheden er deaktiveret). Giver det en eller anden rabat til Yousee? Det er op ad bakke det her.

Har problemet stået på i 2 år!!!

Badge

SÅ er det den 22.April ...den dato F-Secure har givet YouSee for at komme men et svar.

Omdømme 2

SÅ er det den 22.April ...den dato F-Secure har givet YouSee for at komme men et svar.

Så bliver det spændende at høre nyt fra @Louise.

Badge

..jeg hører @Louise  er emigreret til Canada  😁

Omdømme 7
Badge +9

Det er @Kasper der er på her i dag.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @BlixtBaby 

Jeg henviser lige til det svar @Louise tidligere har givet. Det var givet her.

Vi kan ikke sige mere end vi allerede har gjort, desværre…Dog håber vi naturligvis også, at der snart kommer en endelig løsning på det. 

Har problemet stået på i 2 år!!!

Det er snart længe siden, at de begyndte med Sense i deres routere. Præcis hvornår dette problem med netradio opstod, det ved jeg ikke (men det skal måles i måneder).

Det kan nævnes, at ikke alle har fået Sense ind på samme tid. Det kan måske snyde oprindelsesdatoen (gøre den ældre).

Badge

..og her til morgen gik P5 igennem  wuuiii   , men i morgen er den sikkert væk igen 😉

Omdømme 2

..og her til morgen gik P5 igennem  wuuiii   , men i morgen er den sikkert væk igen 😉

Her er alt som det plejer… 😩

Omdømme 1

Er der snart en løsning på vej Yousee? Nu har det stået på siden start februar måned.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Lja1965 

Der er intet nyt, desværre - så altså fortsat ingen tidshorisont. 

Jeg beklager.

Omdømme 1

Det er simpelthen under al kritik, at der ikke er en løsning endnu. Vi betaler i dyre domme for vores aftale med Yousee, og så nøles der på denne måde.

Omdømme 2

Hej @Lja1965 

Der er intet nyt, desværre - så altså fortsat ingen tidshorisont. 

Jeg beklager.

Når @Louise skriver som ovenstående, så forstår jeg beskeden således, at YouSee INTET, har foretaget sig de seneste måneder, for at løse problemet.

@Louise vil du svare klart og tydeligt på om jeg har ret i min antagelse, eller fortælle HVAD I har gjort, og HVORNÅR, der senest har været kontakt med f-Secure.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @mooens 

Som jeg har har skrevet gentagne gange, så kommer vi ikke til at uddybe yderligere ifht. hvad der er gjort eller hvem der er kontaktet. 

Vi er i løbende kontakt med F.secure, som fortsat arbejder på en løsning. 

Det er simpelthen for dårligt, at et så stort selskab som YouSee ikke kan løse dette problem og holder deres kunder som gidsler. 

Vi har kun internetradioapparater her i hjemmet, som ikke kan afspille hverken DAB eller FM, men kun internetradio. Så, det betyder vi ikke har kunnet høre DR i snart 4 måneder.

Jeg kan forstå hvis problemet var hos en ganske lille ubetydelig internetudbyder, men YouSee. Det er SÅ pinligt og under al kritik. 

Jeg overvejer nu kraftigt at droppe YouSee som min internetudbyder, for nu VIL jeg altså kunne høre DR radioprogrammer igen.

Så, med mindre YouSee kan komme med en tidshorisont, så bliver det farvel herfra. 

Jeg har forøvrigt bedt Ekstra Bladet kigge på sagen, for nu synes jeg ikke vi som kunder skal stå model til denne behandling længere. Det er jo ikke småpenge vi betaler til jer og det er vel enhver danskers ret at kunne høre DR radioprogrammer på alle eksisterende radioapparater.

Omdømme 2

Godt initiativ @Brightnights. Jeg havde overvejet det samme. Spændende om EB tager sagen op….

Badge +1

ING/VERSION2 synes tilsyneladende heller ikke det er en historie de skal beskæftige sig med (har forsøgt).

Sense  i min 3890 opfører sig lidt anderledes i dag sammenlignet med de foregående 4 måneder (ved DNS-opslag). Det kan være forbigående. Det behøver heller ikke have noget med dette problem at gøre, men har det…? 🙂

Badge

Det er simpelthen for dårligt, at et så stort selskab som YouSee ikke kan løse dette problem og holder deres kunder som gidsler. 

Vi har kun internetradioapparater her i hjemmet, som ikke kan afspille hverken DAB eller FM, men kun internetradio. Så, det betyder vi ikke har kunnet høre DR i snart 4 måneder.

Jeg kan forstå hvis problemet var hos en ganske lille ubetydelig internetudbyder, men YouSee. Det er SÅ pinligt og under al kritik. 

Jeg overvejer nu kraftigt at droppe YouSee som min internetudbyder, for nu VIL jeg altså kunne høre DR radioprogrammer igen.

Så, med mindre YouSee kan komme med en tidshorisont, så bliver det farvel herfra. 

Jeg har forøvrigt bedt Ekstra Bladet kigge på sagen, for nu synes jeg ikke vi som kunder skal stå model til denne behandling længere. Det er jo ikke småpenge vi betaler til jer og det er vel enhver danskers ret at kunne høre DR radioprogrammer på alle eksisterende radioapparater.

ENDELIG...fik jeg skiftet til CBB MOBIL INTERNET gav 259,-kr hos YOUSEE  det koster 279,-kr i ‘Normalpris’ (de første 3 måneder kun 139,- kr)  hos CBB MOBIL jeg får endda den 1.måned gratis, da jeg ikke officielt kan opsige abonnementet før 11.Juli hos  YOUSEE...

sååå 20,-Kr mere om måneden for at få alle DR stationerne tilbage,er det dét værd ?  JA !!!

@Louise 

Nu da Apples musik også bliver blokeret, sker der så noget med dette problem i samme omgang?

https://forum.yousee.dk/internet-78/apple-musik-mister-forbindelsen-til-sagemcom-fast-3890v3-110731

Jeg kender ikke de tekniske detaljer, og jeg kan selvfølgelig ikke sige, om Apple har lavet en direkte fejl i deres klient, som får den til at opføre sig tåbeligt på netværket, men umiddelbart er det vel Sense, som skal tilpasse sig…?

Omdømme 7
Badge +9

Der kommer vel næppe en løsning på det inden forummet lukker, der bliver travlt på Messenger når der skal besvares på meget der angående alle de problemer der er med det hele.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Logan 

Der er ikke meldt så meget ud internt om fejlen, andet end at det lader til kun at være i iOS 17.15.1. Så hvilken ændring det er, der har skabt problemet, er det vi er ved at undersøge nu - i samarbejde med F-Secure. 

Badge

Wuuhuuu  

SÅ KØRER DET IGEN 

Alle Danmarks Radio Kanaler er tilbage her hos mig 😁 

TAK til

CCB MOBIL INTERNET

Og alle DR kanaler er også tilbage hos mig takket være 3 internet.

Badge

Og alle DR kanaler er også tilbage hos mig takket være 3 internet.

Ja...skønt at få dem tilbage ikk’ ?

Besvar