Svar

Debatten på DR2. Råd til Hverdagen?

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor kan der ikke kommenteres med egen e-mail? På DR,s egen live udsendelse . Det kræver åbenbart en Facebook eller twitterprofil? Ville gerne være med i den debat. Problemet er bare, at jeg hverken har Facebook. eller twitterprofil, så allerede der er jeg udelukket fra debatten. Hvorfor udelukke dem som har e-mail. Frem for Facebook og twitterprofil? Frygter, at hvis Donald Trump kommer til magten 2024, så har diverse despoter det som de ønsker. Der er stadig indikation på, at inderkredsen i Rusland ønsker, at DT. Kommer til magten igen i USA: Vi kender godt DT, som hylder despoter og har det bedst med kaos, så hvis DT. Bliver genvalgt 2024, så frygter jeg, at Donald Trump kunne finde på 3,ede verdenskrig? Tror ikke på, at Donald Trump er forandret. Han følger stemningen. Frem for det Amerikanske Folk, som vil demokratiet og Frihed.

icon

Bedste svar af Radiomanden 31 March 2022, 21:06

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo sådan tiden den er at man bruger de sociale medier, det er det samme på andre udsendelser både på DR og TV2.

Omdømme 5
Badge +1

Det er jo sådan tiden den er at man bruger de sociale medier, det er det samme på andre udsendelser både på DR og TV2.

Jeg har en holdning. Alligevel tvinges jeg til at oprette profil. Hvis holdningen går igennem.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har en holdning. Alligevel tvinges jeg til at oprette profil. Hvis holdningen går igennem.

Hvis man vil ytrer sig må man følge med tiden, at sende en e-mail svarer lidt til at sende et brev 🙂 på Facebook og Twitter er der mere flow i og andre kan se hvad du skriver. Det kan de jo ikke hvis du sender en e-mail til dem

Omdømme 7
Badge +7

Man kan måske også sende en SMS, som det er muligt til andre udsendelser, men det koster så extra da sådanne sendes om indholds taxerede beskeder.

Omdømme 5
Badge +1

Man kan måske også sende en SMS, som det er muligt til andre udsendelser, men det koster så extra da sådanne sendes om indholds taxerede beskeder.

Der skal så sidde nogen der vælger hvilken sms’er der skal offentliggøres som F.eks på aftenshowet. Jeg tror ikke det er det der menes med debat, det er nok mere de andre medier der bruges til det.

Omdømme 7
Badge +7

Kender ikke den pågældende udsendelse, så har ingen idé om hvordan de kører den.