Svar

YS-4000 boksen

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor og hvorledes kan der spares og komme yousee kunder til gode? Håber bare på, at. Mest sete  på tv lige nu. FORSVINDER. Begrundelsen for dette er, at jeg son bruger har tillid hos yousee:grinning:

icon

Bedste svar af Radiomanden 19 marts 2021, 20:12

Der kan altid om det ønskes skrives en PM til en af dem fra You See som er tilknyttet forummet, hvis der er noget man f.eks er utilfreds med, klager eller andre ting som de kan tage sig af.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du efterhånden ikke skrevet tilstrækkeligt om hvad du ikke ønsker at se på boksen, og som andre ikke skænker en tanke eller er uden betydning. Du er den eneste der kører i den rille hele tiden. Det er jo ikke forummet der skal klages til.

Omdømme 5
Badge +1

Har du efterhånden ikke skrevet tilstrækkeligt om hvad du ikke ønsker at se på boksen, og som andre ikke skænker en tanke eller er uden betydning. Du er den eneste der kører i den rille hele tiden. Det er jo ikke forummet der skal klages til.

Fair nok.

Jeg respekterede hvad yousee udlægger på systemet og ikke andet.

Omdømme 7
Badge +8

Hvorfor og hvorledes kan der spares og komme yousee kunder til gode? Håber bare på, at. Mest sete  på tv lige nu. FORSVINDER. Begrundelsen for dette er, at jeg son bruger har tillid hos yousee:grinning:

Jeg kan slet ikke forstå meningen med dit indlæg.

Omdømme 7
Badge +7

Skriv til You See, men der kommer næppe noget ud af det, set i lyset af at det ikke ser ud til at der er  andre som klager.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg har også svært ved at se mening med hans opslag ind i mellem. Ofte faktisk.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har også svært ved at se mening med hans opslag ind i mellem. Ofte faktisk.

Kan der kontaktes en YouSee administrator på dette forum? Har ingen facebook profil, så indlægget kan slettes permanent. Skulle aldrig publiceres fra min side af. Begrundelsen for dette er, at jeg tilslutter mig jeres beskrivelse, at indlægget giver ingen mening.

Omdømme 7
Badge +7

Der kan altid om det ønskes skrives en PM til en af dem fra You See som er tilknyttet forummet, hvis der er noget man f.eks er utilfreds med, klager eller andre ting som de kan tage sig af.

Besvar