Yousee - tillykke med det nye forum


Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 764 kommentarer
Det ser umiddelbart godt ud :-)

Langt, langt bedre end det gamle

30 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg kan godt lide, at du er så hurtig med at være positiv. Det vil jeg også gerne, men som jyde skal der lidt mere til, før jeg roser for meget. :)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej mich 

Mange tak! Det er vi glade for at du synes! :D

Velkommen til! 

/Kasper 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:
Jeg kan godt lide, at du er så hurtig med at være positiv. Det vil jeg også gerne, men som jyde skal der lidt mere til, før jeg roser for meget. :)

Nu skal man jo være positiv efter det vi har oplevet på forum :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:
Jeg kan godt lide, at du er så hurtig med at være positiv. Det vil jeg også gerne, men som jyde skal der lidt mere til, før jeg roser for meget. :)

Nu skal man jo være positiv efter det vi har oplevet på forum :-)

Ikke uenig, men jeg er stadig lidt usikker, da de jo skriver, at det stadig primært er et bruger til bruger forum. Det kan jo nemt betyde, at vil kunderne ha' svar, kan det være nødvendigt at skrive på facebook.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Jeg kan godt lide, at du er så hurtig med at være positiv. Det vil jeg også gerne, men som jyde skal der lidt mere til, før jeg roser for meget. :)

Nu skal man jo være positiv efter det vi har oplevet på forum :-)

Ikke uenig, men jeg er stadig lidt usikker, da de jo skriver, at det stadig primært er et bruger til bruger forum. Det kan jo nemt betyde, at vil kunderne ha' svar, kan det være nødvendigt at skrive på facebook.

Men hvis brugerne ikke år svar på deres spørgmål til Yousee, så bliver de jo sure

Men ja, lad os nu se

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:
Jeg kan godt lide, at du er så hurtig med at være positiv. Det vil jeg også gerne, men som jyde skal der lidt mere til, før jeg roser for meget. :)

Nu skal man jo være positiv efter det vi har oplevet på forum :-)

Ikke uenig, men jeg er stadig lidt usikker, da de jo skriver, at det stadig primært er et bruger til bruger forum. Det kan jo nemt betyde, at vil kunderne ha' svar, kan det være nødvendigt at skrive på facebook.

Men hvis brugerne ikke år svar på deres spørgmål til Yousee, så bliver de jo sure

Men ja, lad os nu se

Håber også, men de skriver sådan:

2 Ingen direkte support fra YouSee

YouSee Forum er et bruger-til-bruger-forum, og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde. Hvis du har akut brug for hjælp fra YouSee, kan du finde alle muligheder for at komme i kontakt med os her.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Men de har jo allerede svaret flere hr idag, men nu må vi se

Hej

YOUHUU !!

Dette r simpelhen bare det bedste der er sket ! !

Et Forum der er til at finde ud af og med en farve der bare er super flot. 

Til jer der svarer vil jeg anbefale at aktivere hurtig knappen. Den er genial.

Mine indstillinger > Visming > Aktiver hurtig svar. 

Håber der også kommer en makroknap?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej majah

Tak og velkommen! :D

Vi er også rigtig glade og stolte over det nye YouSee forum. 

Makro-knappen findes skam, men skal først aktiveres under Mine Indstillinger -> Makroer før knappen kommer frem! :D

Tak for dit input! 

/Kasper

Jep - Markroen er der.

TIP 1

Hvis man selv har en løsning til første indlæg i en tråd, så gem løsningen til indlæg nr. to, hvor det er mulig at klikke på "Accepteret som løst tråd"

TIP 2

En markeret løst tråd kan annuleres, ved at klikke på indstillinger ude til højre ved hvert indlæg. Find stedet på gardinet og klik. 

TIP 2

Mangler man et direkte link til et bestemt indlæg, kan man højreklikke på meddelelsesnummer og på kopier.

f.eks. Meddelelse 1 af 1 (13 visninger)  Dette findes nederst til venstre i hvert indlæg.

Spørgsmål:

Er der nogen der ved hvad "Indsæt afsløringsmærke", som findes i rækken af ikoner over svarboxen betyder og kan gøre godt for?

Afsløringsmærke = spoiler
 :-)

hmm
Hej Logan

Jep - jeg kan godt se den streg og  det er sikkert dig der har skrevet "Afsløringsmærke = spoiler"  og jeg fatter stadigvæk ikke en skid. :(

Hvad kan den bruges til?

Du kan bruge den, hvis du ikke uforvarende vil komme til at afsløre noget for andre brugere. F.eks. slutningen på film :-)

Jeg skrev "Afsløringsmærke = spoiler", fordi jeg ikke lige selv anede hvad den gjorde. Men da jeg så, at den brugte "spoiler" som html-tags, så var den der.

Super - så fattede jeg det. Takker :D

Ser ud til at stavekontrollen virker meget bedre, både her og hos TDC forum - dejligt.  (Den har altså været elendig.)

Tillykke til yousee, (yousee forum teamet) og brugere med det nye forum.

ulvus

TIP

Jeg synes selv at min signatur er blevet ret god, så hvis andre ikke ved hvordan man laver sådan en, må i gerne se den kode, som jeg sætter ind i signaturboxen.

(I skifter selvfølgelig mine personlige oplysninger ud med jeres egne. :p )

Mine indstillinger > Personlig profil > Personlige oplysninger - Signatur

<p><font color="#009900"><strong>vh Maja - Yousee Kunde</strong></font>
<font color="#CC9900">Mobil mellempakke + tv fuld pakke + Bredbånd + Sikkerhedspakke</font></p>

<p><font color="#009900"><strong>XXXXXXXX  - XXXXXXX</strong></font>
<font color="#CC9900">XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX</font></p>

Hvis man ikke skriver kode, vil al tekst blive vist i sort (tror jeg nok)

hej

Må man komme med en lille iagtagelse? 

Jeg synes at emne rækken er meget mere knidret end den er i TDC Forum. 

Teksten i Emnerne er meget lettere at overskue i TDC Forum. :-) Når man kun læser to eller tre ord på hver linie, får man ikke en glidende læsning. :@

Redigeret tilført:

Fjernet billede fordi margene i yousse er blevet flyttet, så det ser pænere ud. Tak!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så havde jeg håbet, der var lidt mere respons / tilkendegivelser fra ansatte i Yousee (med indsigt/ansvar via sit arbejde) ikke nødvendigvis fra Facebook teamet.

Jeg vil alligevel ønske jer held og lykke med forummet, men vil selv koncentrere mig om facebook i fremtiden, hvis jeg har spørgsmål eller forslag til rettelser / ændringer. 

Jeg har forsøgt at slette min bruger herinde, men det er vidst ikke muligt, ligesom man heller ikke kan opsige sine produkter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så havde jeg håbet, der var lidt mere respons / tilkendegivelser fra ansatte i Yousee (med indsigt/ansvar via sit arbejde) ikke nødvendigvis fra Facebook teamet.

Jeg vil alligevel ønske jer held og lykke med forummet, men vil selv koncentrere mig om facebook i fremtiden, hvis jeg har spørgsmål eller forslag til rettelser / ændringer. 

Jeg har forsøgt at slette min bruger herinde, men det er vidst ikke muligt, ligesom man heller ikke kan opsige sine produkter

Jeg er enig med dig i, at det kunne være dejligt, hvis YouSee var en medspiller. Synes dog slet ikke, at du skal træffe en så drastisk beslutning. Rigtig mange er glade for dine indlæg og du er jo forums meste aktive bruger.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:

mich skrev:
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så havde jeg håbet, der var lidt mere respons / tilkendegivelser fra ansatte i Yousee (med indsigt/ansvar via sit arbejde) ikke nødvendigvis fra Facebook teamet.

Jeg vil alligevel ønske jer held og lykke med forummet, men vil selv koncentrere mig om facebook i fremtiden, hvis jeg har spørgsmål eller forslag til rettelser / ændringer. 

Jeg har forsøgt at slette min bruger herinde, men det er vidst ikke muligt, ligesom man heller ikke kan opsige sine produkter

Jeg er enig med dig i, at det kunne være dejligt, hvis YouSee var en medspiller. Synes dog slet ikke, at du skal træffe en så drastisk beslutning. Rigtig mange er glade for dine indlæg og du er jo forums meste aktive bruger.

*****************************************************************************************************************

Tjaa.  Men efter at have fået 2 stk advarsler idag fra Yousee ifbm. nedennævnte indlæg, så trækker jeg mig tilbage

http://forum.yousee.dk/t5/TV/CNN-engelsksproget-version-i-HD-er-nu-n%C3%A5et-til-Tyskland-Yousee/m-p/334#U334

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Kanal4-HD/m-p/591#U591

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så havde jeg håbet, der var lidt mere respons / tilkendegivelser fra ansatte i Yousee (med indsigt/ansvar via sit arbejde) ikke nødvendigvis fra Facebook teamet.

Jeg vil alligevel ønske jer held og lykke med forummet, men vil selv koncentrere mig om facebook i fremtiden, hvis jeg har spørgsmål eller forslag til rettelser / ændringer. 

Jeg har forsøgt at slette min bruger herinde, men det er vidst ikke muligt, ligesom man heller ikke kan opsige sine produkter

Jeg er enig med dig i, at det kunne være dejligt, hvis YouSee var en medspiller. Synes dog slet ikke, at du skal træffe en så drastisk beslutning. Rigtig mange er glade for dine indlæg og du er jo forums meste aktive bruger.

*****************************************************************************************************************

Tjaa.  Men efter at have fået 2 stk advarsler idag fra Yousee ifbm. nedennævnte indlæg, så trækker jeg mig tilbage

http://forum.yousee.dk/t5/TV/CNN-engelsksproget-version-i-HD-er-nu-n%C3%A5et-til-Tyskland-Yousee/m-p/334#U334

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Kanal4-HD/m-p/591#U591

Har de ikke givet nogen forklaring? Som jeg ser det, kan de åbenbart ikke li', at man stiller spørgsmål til YouSee. MEGET tynde advarsler og meget lidt fingerspidsfornemmelse.

Bliv nu og opfør dig ordentlig. ;)

Ja der er ikke meget at komme efter her, så smutter videre selv også.
Vh ulvus
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Selvom dette er et bruger til bruger forum, så havde jeg håbet, der var lidt mere respons / tilkendegivelser fra ansatte i Yousee (med indsigt/ansvar via sit arbejde) ikke nødvendigvis fra Facebook teamet.

Jeg vil alligevel ønske jer held og lykke med forummet, men vil selv koncentrere mig om facebook i fremtiden, hvis jeg har spørgsmål eller forslag til rettelser / ændringer. 

Jeg har forsøgt at slette min bruger herinde, men det er vidst ikke muligt, ligesom man heller ikke kan opsige sine produkter

Jeg er enig med dig i, at det kunne være dejligt, hvis YouSee var en medspiller. Synes dog slet ikke, at du skal træffe en så drastisk beslutning. Rigtig mange er glade for dine indlæg og du er jo forums meste aktive bruger.

*****************************************************************************************************************

Tjaa.  Men efter at have fået 2 stk advarsler idag fra Yousee ifbm. nedennævnte indlæg, så trækker jeg mig tilbage

http://forum.yousee.dk/t5/TV/CNN-engelsksproget-version-i-HD-er-nu-n%C3%A5et-til-Tyskland-Yousee/m-p/334#U334

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Kanal4-HD/m-p/591#U591

Undskyld, det var en enkelt advarsel, men på de 2 tråde :-)

Hej

Tråden indeholder også tip og spørgsmål til det nye design, så jeg har lige en observation mere.

Jeg foreslår at billeder der oploades, bliver godkendt med det samme og hvis en kunde så misbruger tilliden med at oploade uønsket materiale, skal matrialet fra den kunde efterfølgende godkendes.

Jeg har nu et billede der i tre dage har ventet på godkendelse, og det er meget lang tid da jeg ikke ved om billedet kan ses af alle, når det ikke er godkendt. 

Det kan være, at en med-kunde kan sige mig om dette billede kan ses?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)