Spørgsmål

Yousee's Parfordeler på udvendig husvæg

Hej Alle. jeg har et spørgsmål.

(i må undskylde den lange post.)

Jeg har i sidste uge haft en Yousee tekniker ude hos mig for at skulle kigge på en opgradering til mit internet med deres pair bonding løsning. han fandt ud af at han skulle trække et nyt kabel fra min nabo's husvæg og hen til min husvæg fra en Parfordeler. men fik af vide at det måtte han ikke uden en tilladelse.

Og jeg tager så kontakt til min nabo's udlejer efter som det er der Parfordeleren sider til 7-8 andre lejer ud over mig selv. Som en god person af mig selv tager jeg kontakt til udlejeren som ejer boligen ved siden af mig, for at få et møde med udlejeren, så jeg kunne vise hvad det er for en tilladelse jeg har brug for at få.

Hvor efter jeg bliver mødt af en afviserne udlejer. jeg ringer der efter til kundeservice og får af vide at den udlejer sådan set kan sige ja eller nej til at man må få adgang til den Parfordeler på den udlejers husvæg.

Men det giver bare ikke mening for mig at min nabo's udlejer kan forbyde adgang til en Parfordeler, som deler et telefon netværk til 7-8 andre beboer med 2 andre udlejer for at trække et kabel fra den udlejers husvæg. da hovede kabelet kommer inde fra mig af og vider ind på den anden side hvor den Parfordeler har siddet i rigtig mange år, nok op til +30 år vil jeg tro. (kan ses på billedet der er vedhæftet)

På det ene billedet kan man se et tykt sort kabel under den hvide udluftning som køre videre igennem min hovede indgang og vider om på den anden side af husvægen, hvor man kan se den føre videre op til Parfordeleren, er det overhovedet lovligt at forbyde adgang til den Parfordeler fra den udlejer, for at en tekniker må trække et større kabel til min husvæg?

For jeg kan ikke finde nogen som helts pargraf på nettet, og heller ikke inde på yousee's hjemmeside under deres regler eller i loven, at man ikke må kunne få lov til at få ført et kabel videre fra den parfordeler og ind til min husvæg, da det er den eneste parfordeler på hele den her lange husvæg som den forsynere 7-8 andre lejer. er der en som kan give et svar på dette fra yousee ? og evt. henvise til disse regler og love, hvis det kan have sin rigtighed at dette er lovligt.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Med mindre der er en fra You See som kommer med et indspark, så kommes det næppe videre end hvad det er på Recordere.
det er et forsøg hver her, før jeg prøver andre steder efter som det er her inde yousee styre tingene.
Omdømme 7
Badge +6
Her er det primært brugere der hjælper brugere, og You See er med ind i mellem. Så det er som sådan ikke så meget anderledes end på Recordere.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Stoissdn

Jeg vil anbefale dig at kontakte vores kundeservice for at høre nærmere i forhold tilslutningen derude og de udfordringer som du står med. Såfremt du ikke har fået en afklaring endnu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)