YouSee Rest API | YouSee Community
Svar

YouSee Rest API

Kære YouSee.

Har nu næsten opgivet min lille mission her, så forums er min sidste mulighed ;-)

Jeg er udvikler, og har lavet et snapin til et meget populært mediecenter (Plex) som snart vil frigive en version af deres server, der understøtter DVR.

Mit plugin præsenterer en EPG (Elektronisk program Guide) i Plex, så derved en fordel for alle YouSee/Plex brugere.

Men.....Den dokumentation jeg har fundet på internettet er for det første meget gammel, og dernæst er den kontakt person som står i dokumentet, for at få udleveret en API key, ikke længere ansat :@

Så er det muligt at få oplyst hvem man evt. kan kontakte for dette?

Mvh

Tommy
icon

Bedste svar af Radiomanden 3 december 2016, 20:18

Da dette jo er et brugerforum, er det nødvendigt at du går til You See med det spørgsmål.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Da dette jo er et brugerforum, er det nødvendigt at du går til You See med det spørgsmål.
Omdømme 7
Badge +7
Du skriver i et kunde-til-kunde-forum. Derfor deltager Yousee ikke meget. Jeg vil foreslå, at du benytter dig af en formmail fra yousee.dk. Så kan den routes til en som kan svare på dit spørgsmål. Jeg tror ikke du får noget ud af at ringe til Yousee på 70 70 40 40, men du kan jo være heldig.
Darn....Og du har sgu nok ret her, men mit første besøg, efter de lavede om på GUI i forums.
( Not a fan 😉 )

Takker

Besvar