Yousee Ready: Hvor troværdigt er det egentlig?

Omdømme 7
Badge +6
Utroligt mange forhandlere af antennekabler i metermål smider i dag gladeligt rundt med begrebet Yousee Ready om de kabler at de sælger.
Men hvor troværdigt er det egentlig når de skriver dette, når man på Yousee's hjemmeside over Yousee Ready produkter faktisk kun kan finde det kabel som bla. Silvan sælger under navnet E-Line som værende Yousee Ready?

Mangel på opdatering af Yousee's egen liste over godkendte produkter? Det ved jeg ikke, men i hvert fald man kan finde begrebet Yousee Ready om kabler man kan købe i metermål fra både Triax og Vandenberg der ude i junglen af antenne kabler, som overhovedet ikke forefindes på Yousee's egen liste over godkendte kabler på hjemmesiden.

Så mjo, man kan godt forstår hvis folk er totalt kabel forvirrede, når den ene ikke passer sammen med det andet om hvad der egentlig er erklæret Yousee Ready.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Per

Tak for dit indlæg - beklager det sene svar.

Jeg vil meget gerne tage dit input med videre og sørge for, at vi får set nærmere på ordningen og sikret os, at siden for YouSee Ready ordningen på yousee.dk er opdateret.

Hvis du har spørgsmål til et specifikt kabel, så vil jeg også gerne tage dette med videre også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)