Yousee nede igen i dag? | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee nede igen i dag?

Omdømme 7
Badge +3
Hej, Rec.dk skriver der har været nogle problemer med Yousee´s tjenester i dag, men er det ok nu igen?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke og har heller ikke haft problemer med boks, StartForfra og TV på nettet.
Omdømme 7
Badge +3
Kan være når vi hedder Jørn så virker det 😉 da jeg ikke har haft problemer, men jeg har ikke haft boksen tændt i dag og Yousee TV på nettet virker, men det var først efter kl. 1 jeg prøvede.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg så TV på min tablet fra kl. 07.00 - 08.00 og boks fra kl. 08.00 - 08.45.
Boksen tændt fra kl. 11.00 igen. Min hustru så TV på boksen fra kl. 09.00 - 10.30.
Opdagede først, at der var noget galt, da recordere.dk skrev om det.
Det ville selvfølgelig være dejligt, hvis mit navn gør, at jeg undgår fejl, men så heldig er jeg nok ikke. ?
Omdømme 7
Badge +3
Der er igen problemer tirsdag aften, der viser sig ved at der er begrænset adgang til YouSee TV & Film på PC (tv.yousee.dk), hvor der kun vises live tv. Men omvendt er der udvidet adgang til kanaler, faktisk er der adgang til næsten samtlige YouSees kanaler uden at man skal logge på. Der er tilmed adgang til kanaler, som YouSee slet ikke leverer til coax-kunderne, f.eks. TV2 Norge. Og der er adgang til alle TV2's regionale kanaler i hele landet.

Tilføjelse:
Kort tid efter at ovenstående blev skrevet er YouSee TV & Film blevet normal igen. Men i den tid det varede kunne der kigges lidt på nogle normalt ikke tilgængelige kanaler.
Omdømme 7
Badge +3
Var nede her i dag igen... Fra rec.dk

Opdateringer onsdag d. 21.
Kl. 10: YouSees digitale tv-tjenester er nede igen.

Kl. 11: YouSee skriver: “Lige nu virker det igen, men vi er stadig i gang med fejlretning. Dette betyder, at du kan opleve det ikke vil virke i perioder”
Omdømme 7
Badge +3
Servicemeddelelse her onsdag aften, men ser ud til at virke...

Man kan i øjeblikket opleve periodiske problemer med at tilgå vores Tv & Film app samt vores tjenester på yousee.dk.
Fejlen rammer også vores tv-boks, så vi anbefaler at du ikke genstarter din tv-boks.

Vi beklager de gener fejlen medfører.
Omdømme 7
Badge +3
Nu, torsdag den 22-02-2018, er der problemer igen. Interessant er det, at alt fungerer på den gamle Samsung YouSee Plus-boks, også TV-arkivet og den fungerer også efter genstart. Så YouSee skulle måske overveje om det er driftssikkert nok at gøre de nye bokse afhængige af internetadgang.

Besvar