Svar

Yousee Musik appen virker ikke med OS 14.1?

Omdømme 7
Badge +3

Hej, andre der har opdateret til 14.1 på iPhone og iPaden? Og nu virker Musik appen ikke mere?

icon

Bedste svar af lordfynbo 26 oktober 2020, 08:56

Hej, andre der har opdateret til 14.1 på iPhone og iPaden? Og nu virker Musik appen ikke mere?

Hej Jorn-Hansen, Har du prøvet at afinstallerer , Appen og genstarte dine enheder. også prøve at installerer Appen igen om det hjælper. Blot et forslag 

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hej Jorn-Hansen, Har du prøvet at afinstallerer , Appen og genstarte dine enheder. også prøve at installerer Appen igen om det hjælper. Blot et forslag 

Omdømme 7
Badge +3

Hej, efter genstartede appen et par gange virkede det på den ene iPad, jeg læste andre også oplevede det samme, har ikke prøvet på min nyere iPad eller telefon endnu...

Omdømme 6
Badge +5

Når ok Jorn- Hansen :slight_smile: Mon så ikke at youSee er bekendt med dette. Håber du for musik Appen til at virke på det hele.

Omdømme 5
Badge +1

Har lige opdateret, så må beklagelsesvis gå til bekendelse, at jeg tilslutter: YouSee-Musik på PC :wink:

Omdømme 7
Badge +3

Virker nu på min iPhone 11 Pro Max, men jeg har i flere måneder ikke brugt musik app fra Yousee, hører en anden radio kanal hele dagen :o Men jeg prøvede lige da en skrev der var problemer… :)

Omdømme 7
Badge +3

Hej igen, mange skriver på Facebook musik appen ikke virker, på min iPad virker den godt nok,

men mon Yousee Support ikke ved hvad man skal gøre? ;-)

Omdømme 6
Badge +5

Hej igen, mange skriver på Facebook musik appen ikke virker, på min iPad virker den godt nok,

men mon Yousee Support ikke ved hvad man skal gøre? ;-)

:slight_smile: Hej Jorn- Hansen, Jeg Tror udviklerne arbejder på sagen  nede i Maskinrummet. 

God dag

Besvar