Spørgsmål

Yousee kundeservice er katastrofal


Omdømme 4
Badge +4
https://www.version2.dk/artikel/yousees-kundeservice-katastrofal-967024

20 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4
http://www.recordere.dk/2016/09/dr-kontant-yousee-kunder-traette-af-kundeservice/
Omdømme 4
Badge
https://www.dr.dk/tv/se/kontant/kontant-2016-09-29

det er nok ikke få kunder yousee/tdc har mistet. Yousee navnet skulle redde tdc's omdømme, idet tdc brandet var lig nul, men .........
Omdømme 4
Badge
skriftlig kontakt til yousee gøres også besværligt, hvilket strider imod markedsføringsloven

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Find-sager/Markedsfoeringsloven/Sager-efter-markedsfoeringsloven/ehandel/lovpligtigemailadresse

"Lovpligtigt at oplyse af mailadresse ved markedsføring på nettet"

"Det er ikke tilstrækkeligt, at en erhvervsdrivende, der er omfattet af e-handelsloven, alene stiller en kontaktformular til rådighed på sin hjemmeside."

Så man må sige, Yousee er havnet i et stormvejr af dimensioner
Omdømme 3
Badge +1
Hej Mich og Slangefar,

Som I allerede har bemærket, så var vi et smut forbi Kontant i går aftest.

Vi er utrolig kede af de oplevelser som nogle af vores kunder sidder med, og som blev frembragt i gårsdagens program. Vi tager alle henvendelser enormt seriøst, og alle skal have en god oplevelse, når de kontakter YouSee.

Vi er i gang med en rejse, og det har givet nogle bump på vejen som vi skal have rettet ud. I den anden kontant-tråd: YouSee i kontant kommer jeg ind på nogle af de initiativer vi har igangsat, for at skabe en endnu bedre oplevelse til dig som YouSee-kunde.

I forbindelse med gårsdagens program har vi oprettet en helt ny side, hvor kunder med uafsluttede problemer kan kontakte os, så vi hurtigst muligt kan få bragt orden på det. Den side kan I finde lige her: Rejsen mod et nyt YouSee - og jeg anbefaler alle som sidder med en dårlig oplevelse at kontakte os her.

I forhold til emailadressen, så er denne tilgængelig lige her Om YouSee - vi ser på, om denne skal tydeliggøres yderligere.

Sig endelig til, hvis I har nogle spørgsmål - vi er her for at hjælpe :)
Omdømme 4
Badge
Hej Nicolai

Telmore skjuler idag også deres email adresse, så hvis du støder på deres hjemmeside ansvarlige :-)

Iøvrigt kan 2 af jeres andre firmaer godt finde ud af at have email adresse på deres forside : http://www.happiimobil.dk/ og https://www.fullrate.dk/

Og masser af kunder beder om en decideret email adresse inde på facebook, og alligevel henviser facebook de fleste gange til en kontaktformular, som forbrugerloven ikke accepterer som den eneste kontaktform .

Så vidt jeg husker, skal email adressen ALTID stå forrest på hjemmesiden, men det må jeres jurister jo vide .
Omdømme 4
Badge
Hej Nikolaj

Hvis I lagde jeres email adresse ind på denne side

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx?mboxSession=1475241008342-340227

Så ville I overholde gældende regler og love i Danmark

Har I ikke lyst til det ?
Omdømme 4
Badge +4
http://www.recordere.dk/2016/10/yousee-kundeservice-forstaerkes-efter-104-000-opkald-om-dagen/
Omdømme 4
Badge
Yousee glemmer lige at sige, de outsourcede hele kundeservice og Support til Sibel, et udenlandsk firma ud af hovedkontoret og til sønderjylland og udlandet
De glemmer også lige at sige, hvor mange Yousee medarbejdere der har sagt op i denne forbindelse.
Når man ser på deres facebook, er der tale om utroligt mange, meget unge mennesker, der nu tager telefonen, og som læser op af et manuskrift.
Omdømme 4
Badge
"Yousee er i disse dage udsat for en af de værste Shitstorme i mands minde. Aldrig tidligere er et teleselskab blevet hamret ned på internettet, som tilfældet nu er for Yousee – En nøgtern gennemtælling af kritiske indlæg på Yousee Facebookside tæller mere end 2 000 stærkt utilfredse kunder. Og det bare på én uge."

http://mobil.nu/it-tele/yousee-kundeservice-perfect-shitstorm-71408
Omdømme 4
Badge
2. november vil vise hvor tilfredse, kunderne har været, når TDC regnskabet kommer
Omdømme 3
Badge +1
Hej mich,

Tak for din tilbagemelding

Årsagen til, at vi har fremhævet kontaktformularen er, at vi skal bruge en masse oplysninger for at identificere dig som YouSee kunde - og for at have ret til at foretage ændringer eller bestillinger på dit abonnement. Det kan være svært som kunde at vide, hvad vi egentlig skal bruge for at give den hurtigste og bedste betjening, så fremfor at sende mails med oplysninger frem og tilbage, så er det hurtigere for dig som kunde at udfylde formularen, så vi får alle nødvendige oplysninger med første gang og derved kan gå hurtigt til værks :)

Vi skal naturligvis også have en emailadresse stående, hvis lovgivningen kræver det, så jeg har sendt dette videre til vores ansvarlige for hjemmesiden samt en afdeling i TELMORE, så de også kan tage stilling til det - tak, fordi du tager dig tid til at informere os om dette.

Hvis du har oplevet problemer eller haft andre udfordringer med vores kundeservice, så tag endelig kontakt til os på linket i min sidste besked, så vi kan få kigget på det hurtigst muligt.
Omdømme 4
Badge
mich skrev:

skriftlig kontakt til yousee gøres også besværligt, hvilket strider imod markedsføringsloven

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Find-sager/Markedsfoeringsloven/Sager-efter-markedsfoeringsloven/ehandel/lovpligtigemailadresse

"Lovpligtigt at oplyse af mailadresse ved markedsføring på nettet"

"Det er ikke tilstrækkeligt, at en erhvervsdrivende, der er omfattet af e-handelsloven, alene stiller en kontaktformular til rådighed på sin hjemmeside."



Nikolaj.

Så sent som idag er der en Yousee kunde, der på facebook spørger om en decideret email adresse, som der kan sendes mail til, men I afviser kunden og linker til en kontaktformular i stedet, selv om det er i strid med loven.

https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/1143067862441771

Og der er stadig ikke en email adresse inde under "kontakt Yousee"
Omdømme 4
Badge
Nikolaj skrev:

Hej mich,

Tak for din tilbagemelding

Årsagen til, at vi har fremhævet kontaktformularen er, at vi skal bruge en masse oplysninger for at identificere dig som YouSee kunde - og for at have ret til at foretage ændringer eller bestillinger på dit abonnement. Det kan være svært som kunde at vide, hvad vi egentlig skal bruge for at give den hurtigste og bedste betjening, så fremfor at sende mails med oplysninger frem og tilbage, så er det hurtigere for dig som kunde at udfylde formularen, så vi får alle nødvendige oplysninger med første gang og derved kan gå hurtigt til værks :)

Vi skal naturligvis også have en emailadresse stående, hvis lovgivningen kræver det, så jeg har sendt dette videre til vores ansvarlige for hjemmesiden samt en afdeling i TELMORE, så de også kan tage stilling til det - tak, fordi du tager dig tid til at informere os om dette.

Hvis du har oplevet problemer eller haft andre udfordringer med vores kundeservice, så tag endelig kontakt til os på linket i min sidste besked, så vi kan få kigget på det hurtigst muligt.

Omdømme 4
Badge
Da jeg skiftede bredbånds abonnement til et dyrere med mindre hastighed, så tog det mange uger, adskille opringninger / skriftlig kontakt, før jeg fik 2 x Cmore HD TV kanaler på min TV boks.

Men jeg har stadig ikke fået Cmore Streaming i HD, men kun SD kvalitet, selvom du for snart 1/2 år siden har lovet, det ville komme. Om det er sparet væk, ved jeg ikke. Men det er at "snyde" kunderne, når de køber et produkt, og de så ikke får den kvalitet, alle andre Cmore kunder får.
Omdømme 4
Badge +4
http://www.recordere.dk/2016/10/yousee-rykker-flere-haender-til-haltende-kundeservice/
Omdømme 4
Badge +4
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1476174979
Omdømme 4
Badge
Tja, noget skulle jo gøres, efter at mange Yousee medarbejdere i kundeservice er holdt op ifb. med outsourcing til amerianske Siebel, hvor man bl.a. betjener kunderne i London.

Men held og lykke til Yousee
Omdømme 4
Badge
Nikolaj skrev:

Hej Mich og Slangefar,

Som I allerede har bemærket, så var vi et smut forbi Kontant i går aftest.

Vi er utrolig kede af de oplevelser som nogle af vores kunder sidder med, og som blev frembragt i gårsdagens program. Vi tager alle henvendelser enormt seriøst, og alle skal have en god oplevelse, når de kontakter YouSee.

Vi er i gang med en rejse, og det har givet nogle bump på vejen som vi skal have rettet ud. I den anden kontant-tråd: YouSee i kontant kommer jeg ind på nogle af de initiativer vi har igangsat, for at skabe en endnu bedre oplevelse til dig som YouSee-kunde.

I forbindelse med gårsdagens program har vi oprettet en helt ny side, hvor kunder med uafsluttede problemer kan kontakte os, så vi hurtigst muligt kan få bragt orden på det. Den side kan I finde lige her: Rejsen mod et nyt YouSee - og jeg anbefaler alle som sidder med en dårlig oplevelse at kontakte os her.

I forhold til emailadressen, så er denne tilgængelig lige her Om YouSee - vi ser på, om denne skal tydeliggøres yderligere.

Sig endelig til, hvis I har nogle spørgsmål - vi er her for at hjælpe :)



Hej Nikolaj

Tjaaa

Nu har jeg gennem 5 telefonsamtaler siden igår stadig ikke fået rettigheder til det produkt jeg har bestilt, nemlig HBO Nordic.

Hvor svært kan det være ?

Nu skal 3. level kigge på problemet, en ganske almindelig betilling, og de er først til rådighed på mandag, og ikke idag kl. 16.45

Dette er simpelthen katastrofalt, og når jeg kigger på facebook, er der mange der oplever det samme

Nikolaj, det er flere måneder siden, du skrev ovennævnte, og det ser ikke ud til at have hjulpet særligt meget

Jeg kan godt forstå, at I får så mange kundehenvendelser, når ikke engang 5 kundehenvendelser er nok til at tildele mig retighederne til HBO, og det må VIRKELIGT gøre ondt på kundetilfredsheden og jeres brand (firma omdømme)
Omdømme 2
Badge +4
mich skrev:

Nikolaj skrev:

Hej Mich og Slangefar,

Som I allerede har bemærket, så var vi et smut forbi Kontant i går aftest.

Vi er utrolig kede af de oplevelser som nogle af vores kunder sidder med, og som blev frembragt i gårsdagens program. Vi tager alle henvendelser enormt seriøst, og alle skal have en god oplevelse, når de kontakter YouSee.

Vi er i gang med en rejse, og det har givet nogle bump på vejen som vi skal have rettet ud. I den anden kontant-tråd: YouSee i kontant kommer jeg ind på nogle af de initiativer vi har igangsat, for at skabe en endnu bedre oplevelse til dig som YouSee-kunde.

I forbindelse med gårsdagens program har vi oprettet en helt ny side, hvor kunder med uafsluttede problemer kan kontakte os, så vi hurtigst muligt kan få bragt orden på det. Den side kan I finde lige her: Rejsen mod et nyt YouSee - og jeg anbefaler alle som sidder med en dårlig oplevelse at kontakte os her.

I forhold til emailadressen, så er denne tilgængelig lige her Om YouSee - vi ser på, om denne skal tydeliggøres yderligere.

Sig endelig til, hvis I har nogle spørgsmål - vi er her for at hjælpe :)



Hej Nikolaj

Tjaaa

Nu har jeg gennem 5 telefonsamtaler siden igår stadig ikke fået rettigheder til det produkt jeg har bestilt, nemlig HBO Nordic.

Hvor svært kan det være ?

Nu skal 3. level kigge på problemet, en ganske almindelig betilling, og de er først til rådighed på mandag, og ikke idag kl. 16.45

Dette er simpelthen katastrofalt, og når jeg kigger på facebook, er der mange der oplever det samme

Nikolaj, det er flere måneder siden, du skrev ovennævnte, og det ser ikke ud til at have hjulpet særligt meget

Jeg kan godt forstå, at I får så mange kundehenvendelser, når ikke engang 5 kundehenvendelser er nok til at tildele mig retighederne til HBO, og det må VIRKELIGT gøre ondt på kundetilfredsheden og jeres brand (firma omdømme)



Hej mich

Nogle ting er nemmere at løse end andre, og det lyder som om, at det er et lidt mere kompliceret issue her, siden det skal videre til dem. Det hører heldigvis til sjældenhederne.

Der er sket rigtig mange gode ting her i firmaet siden denne udsendelse kom på tv, men vi forsøger hele tiden at blive bedre, så ser vi noget, der ikke er i orden, tager vi det til efterretning.

Dette er umiddelbart ikke et generelt problem, men vores Facebook-side bruger vi netop til at give vores kunder support og service, så her vil du uden tvivl kunne læse om nogle af de andre udfordringer, som visse af vores kunder står med. Vi vil gerne være der, hvor vores kunder er, og her er Facebook et af stederne.

Har du fået løst problemet med HBO Nordic?

God dag.
Omdømme 4
Badge
Hej Stefan

Ja, HBO var på boks, app og PC om mandagen. Men desværre mindede det mig om samme problem i april, hvor jeg ikke kunne få Cmore på TV boks efter skift af bredbåndsabonnnement. Dengang tog det adskillige uger og ligeledes mange samtaler

God dag

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)