Yousee koncert

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan folk har vundet billetter til yousee koncerten? Jeg har hørt folk der tilfældigt bare har fået en mail om at de har vundet? Så går konkurrence delen lidt af det, har ikke selv modtaget nogen mail omkring den koncert eller hvordan dælen man deltager

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Jeg fik en Mail om koncerten. Det er for sent at deltage nu. Ordlyden af den Mali gengiver jeg her.

Vi har samlet TDC Privat og YouSee i ét stærkt YouSee, og det vil vi gerne fejre med en fantastisk aften i musikkens tegn: YouSee Live. Da vi sætter stor pris på dig som kunde, har du lige nu mulighed for at vinde to billetter til koncerten – før alle andre.

Og du kan godt glæde dig! Et af Danmarks absolut største bands, Lukas Graham, er nemlig aftenens vært, og de har inviteret venner som Brandon Beal, Patrick Dorgan, Hedegaard og Stine Bramsen til at komme og spille sammen med dem.

YouSee Live finder sted 10. september kl. 20.00 i Boxen i Herning. Dørene åbner kl. 18.00.

Du kan ikke købe billetter til YouSee Live, da det er et eksklusivt arrangement, hvor du kun kan deltage med en vundet billet. Men med 10.000 billetter på højkant er dine vinderchancer heldigvis gode.

Deltag nu
Deltag i konkurrencen senest 3. august - så er du med i lodtrækningen om to billetter. Vinderne bliver fundet 4. august, og du får direkte besked via mail, hvis du er en af de heldige

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints StefanK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Tjorntved

Du kan stadig nå at vinde billetter til koncerten på følgende link. :)

http://www.youseelive.dk/

Hvor er det for dårligt man ikke bliver informeret om sådan en konkurrence. Hverken min kæreste eller jeg kendte til den konkurrence, hvilket jeg ikke synes er fair af jeres side af, hvis man gerne ville deltage.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også fået en mail med føromtalte ordlyd.
Jeg mener ikke Yousee uopfordret må kontakte dig, om deres produkter, derfor vil jeg stærkt anbefale dig at udfylde denne formular ang. nyhedsbreve. Hvis du læser nederst på siden, giver du samtidig din tilladelse til at få tilbud på produkter, men også når de udlover konkurrencer.
http://yousee.dk/nyhedsbrev/tilmeld_nyhedsbrev.aspx

Hvis du logger ind på mit yousee, er der også der et sted hvor du kan give din tilladelse til at de må kontakte dig.
Mit yousee > Mine oplysninger > Rul ned til:
Hold mig opdateret Du er tilmeldt løbende opdatering fra YouSee vedr. info, rådgivning og tilbud inden for tv, bredbånd og telefoni via email, telefon og sms. For at vi kan give dig relevante råd og tilbud, bruger vi oplysninger om dit forbrug.
> klik på tilmeld.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeromaka har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg synes det er fint med sådan en koncert.
Men jeg synes det er så urimeligt, at dem som vinder, der ikke selv vil bruge billetterne sætter dem til salg.
Har set priser fra 200 kr for 2 stk. helt op til 1400 kr for 2. stk.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

jeromaka skrev:

Jeg synes det er fint med sådan en koncert.
Men jeg synes det er så urimeligt, at dem som vinder, der ikke selv vil bruge billetterne sætter dem til salg.
Har set priser fra 200 kr for 2 stk. helt op til 1400 kr for 2. stk.

Du har ret, og det er ikke bare urimeligt - det er bundulovligt!
Billetterne er gratis for dem, der har været så heldige at vinde i lodtrækningen, og iflg. loven er det ikke tilladt at sælge billetter til højere pris end den pålydende værdi (i dette tilfælde 0 kr.).
Jeg fik lukket adskillige annoncer på både DBA og Gul & Gratis, men det er nærmest en håbløs opgave at få stoppet den slags salg, desværre - der findes jo også massevis af handelsgrupper på Facebook, og man kan ikke overvåge dem alle. :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)