Svar

Yousee i nyt samarbejde: PlayStation

link i næste indlæg:.

icon

Bedste svar af nuber2 25 november 2014, 22:17

Jeg ville ønske, at yousee ville fokusere på rollen som internet- og signal leverandør, den rolle har I i dag svært ved at udfylde kvalitativt. 
http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Lav-hastighed-i-primetime/td-p/387/jump-to/first-unread-message

Når I så samtidig beskæftiger jer med alle mulige tillægsprodukter - uden at gøre nogen af dem særlig godt - så får jeg efterhånden den tanke, at det primært handler om at love guld og grønne skove for at lokke nye kunder indenfor. Og så s..... på kunderne mens I malker løs.

Jeg ville have det langt bedre med jer - og måske nå dertil, hvor jeg anbefalede jer til andre, hvis jeg blot følte, at I gjorde hvad I kunne for at holde kvaliteten på kerneprodukterne.

Se original

5 Kommentarer

​YouSee i nyt samarbejde med PlayStation

Hvorfor gælder dette kun NYE kunder

Hva med os , der har internet 100Mbit i forvejen ?

foruden flere mobilabb og tv-pakker

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ville ønske, at yousee ville fokusere på rollen som internet- og signal leverandør, den rolle har I i dag svært ved at udfylde kvalitativt. 
http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Lav-hastighed-i-primetime/td-p/387/jump-to/first-unread-message

Når I så samtidig beskæftiger jer med alle mulige tillægsprodukter - uden at gøre nogen af dem særlig godt - så får jeg efterhånden den tanke, at det primært handler om at love guld og grønne skove for at lokke nye kunder indenfor. Og så s..... på kunderne mens I malker løs.

Jeg ville have det langt bedre med jer - og måske nå dertil, hvor jeg anbefalede jer til andre, hvis jeg blot følte, at I gjorde hvad I kunne for at holde kvaliteten på kerneprodukterne.

I morgen kl. 13 svares der på spørgsmål på Yousee's Facebook-side.

Tip fra mich.

Husk at dette er et forum for bruger til bruger, jeg er for så vidt enig med dine udtalelser, men hvis du eller os andre ønsker hjælp, support og kontakt med yousee, og sige noget til dem, er det bedre at bruge tlf, email, facebook eller snail mail. Eller klage muligheder og ris og ros.
Vh ulvus.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P