Svar

Yousee Driftinfoside uden formular - efterlyses.

På websiden Driftinformation er en formular som en kunde kan udfylde. Det er også vældig praktisk. 

Når jeg klikker på mobildrift-linket kommer jeg til TDC's blå side for driftinfo, så det må jo betyde at Yousee-driften også skrives der.. 

Er det på TDC's side jeg også kan se en samlet oversigt over driftinfo for Yousee-produkter? Hvis man hjælper andre kunne det være rart at vide om der eks. er fejl på webmail, uden at man blot henviste til driftformularen.  

Jeg synes det hele står med blåt og kun enkelte gange har jeg set der står en linie om Yousee,  eller er det bare mig der kikker det forkerte sted for en samlet oversigt?

Redigeret broken link

icon

Bedste svar af Emil 4 december 2014, 22:55

Hej Maja

Nu er jeg ikke 100% sikker... men jeg er ret sikker på at den fungere således:

• Driftinfo for YouSees "helt egne" produkter. TV, bredbånd, Mit Yousee (fx. forburgsmåler), Webmail og produkter i den stil er på altid oprettet og opdateret på YouSees Driftsinformation.
  • Mobil kører på TDCs netværk (og er altså ikke YouSees "helt eget" produkt -  modsat de førnævnte produkter) og derfor henvises der til TDC's driftinformation. (sådan fungerer det også tit hos andre "underselskaber" eller hvad vi skal kalde dem) Ja jeg ved godt at YouSee er ejet af TDC Group og at f. eks. coax nettet også er ejet af TDC Group.. men jeg tror at min pointe er ret klar :D

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Maja

Nu er jeg ikke 100% sikker... men jeg er ret sikker på at den fungere således:

• Driftinfo for YouSees "helt egne" produkter. TV, bredbånd, Mit Yousee (fx. forburgsmåler), Webmail og produkter i den stil er på altid oprettet og opdateret på YouSees Driftsinformation.
  • Mobil kører på TDCs netværk (og er altså ikke YouSees "helt eget" produkt -  modsat de førnævnte produkter) og derfor henvises der til TDC's driftinformation. (sådan fungerer det også tit hos andre "underselskaber" eller hvad vi skal kalde dem) Ja jeg ved godt at YouSee er ejet af TDC Group og at f. eks. coax nettet også er ejet af TDC Group.. men jeg tror at min pointe er ret klar :D
Hej Emil

Tak for svaret. 

Ja - og det er også fint, at man skal taste sin adresse ind. 

Jeg har bare været vandt til fra TDC forum at jeg har kunne slå op på TDC Driftside og se en samlet oversigt  på alle TDC's driftinformationer.  Det betyder at hvis jeg har set  to-tre opslag hvor brugere har problemer med webmail, så er det første jeg kikker efter FØR jeg svarer en kunde, om der står noget om problemer på webmail, og hvis der gør det, kan jeg med det samme skrive i et indlæg at der er fejl på webmail og give kunden et direkte link til opslaget.

Her på yousee er det ikek mulig at se en samlet oversigt med mindre (Som du siger) yousees "Udfordringer"  også vises på TDC's driftinfoside

HOV

Jeg har lige fundet en linie under bredbånd, som må betyde at Yousee også bruger TDC's drift info.  Der står: 

09/12 kl. 05:00YouSee bredbånd - Hillerød
Så emil - Du har ret og får en løst tråd.  :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)