windows 10 - ingen adgang til nettet

• hf
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har netop opdateret fra windows 8.1 til windows 10 med mistede derefter også kontakten til internettet på denne stationære pc, som er koblet med kabel til modem Netgear CG3000. Husets bærbare pc-er med windows 10 er ikke påvirket og har fuld adgang til nettet?

Er det en kendt fejl?

9 Kommentarer

Ikke hos mig, det kørte umiddelbart. Gå i WIFI indstillnger og se, om du kan fp liv i bredbåndet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

hf skrev:
Jeg har netop opdateret fra windows 8.1 til windows 10 med mistede derefter også kontakten til internettet på denne stationære pc, som er koblet med kabel til modem Netgear CG3000. Husets bærbare pc-er med windows 10 er ikke påvirket og har fuld adgang til nettet?

Er det en kendt fejl?

Gå ind i Netværksforbindelser. Marker LAN-forbindelse og kør en diagnosticering.

Mange tak for hjælpen, men pc'en melder ingen fejl - kun at der ikke er adgang til internettet.

Hej igen. Den søde dame inde ved YouSee mener, at jeg har slået internettet fra på pc'en. Jeg ved dog ikke lige hvordan.

Hun kan se, at der ikke er noget i vejen med internetforbindelserne frem til modemmet.

Jeg havde samme problem, det viste sig at være et par indstillinger i min Bitdefender firewall der skulle ændres.

Hej Hvidt Bælte

Det lyder som noget af det rigtige. Har du lidt flere stikord?

Bitdefenders firewall indstilling:

Netværkstype:Home/office 

Stealth mode: Off

Generic: On

Mange tak

Det problem havde jeg også, du skal finde de nyeste driver (win 10 driver) på dit motherboard producent hjemmeside. Og installere dem. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)