Webmail Favicon

• Bruger
  • 17 kommentarer
Jeg spurgte i det "gamle forum" efter et favicon til Webmail siden og jeg kan se at det er blevet lavet her i dag.

Desværre er det i farven rød! ( magen til Gmail )

Stregen skal selvfølgelig være Grøn 

MVH.

3 Kommentarer

Hej

Jeg har søgt på nettet og tror nok jeg har fundet ud af hvad det er du efterlyser.  Forstår dog ikke helt hvad det er for en streg du skriver om.

Jeg har lige tjekket min, og jeg kan ikke se et rødt ikon i adresselinien på min webmail. der er kun enn grøn hængelås.

I øvrigt er der på yousee-forum kun en hvid notesside. Den kunne måske også være grøn?

Et Favicon er det "lille logo" som der ses oppe i venstre hjørne, se billede

[img]39i9AF4591006F7AAA3.jpg[/img]

Bruges især hvis du benytter Chrome browser og kun vil have Ikoner på din bogmærkelinje.

I har lavet Jeres Favicon Rødt! ( det samme som Gmail )

Kan i ikke lave det i den grønne YouSee farve

MVH

Nåå - Helt oppe på fanen. 

Ja det kunne da være vældig praktisk, at det var en grøn kuvert. :D  Min egen webside har en lilla stjerne, og det er altså en meget simpel ting at få forandret. 

Jeg er altså kun kunde som du, men jeg ved  at forumteamet kikker med, og hvis de mener dit forslag er godt, så sender de det videre i systemet,

Ps  Sådan en lillle ting kan tage oseaner af tid  før det bliver effektueret.  Husk det skal behandles af flere instanser og afdelinger, samt også helst dublikeres i 50 ekslemblarer, læses af afdelingsledere og lægges i flere stakke på respektive skriveborde, nederst. Så forvent ikke noget de første par dage ( hmm - år).  :D   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)