Spørgsmål

Web Annoncer

Hvilke politisk parti stemmer Yousee på ?

8 Kommentarer

Formodentlig intet!
Omdømme 1
Eftersom de hopper med på galejen mod DKA, startet af to Enhedslisten-stemmende/ultra røde, så kan man jo prøve at gætte.....
Omdømme 7
Badge +7
Trix87 skrev:

Eftersom de hopper med på galejen mod DKA, startet af to Enhedslisten-stemmende/ultra røde, så kan man jo prøve at gætte.....

Er det ikke lidt naivt at påstå, at er man uenig med DKA (Den Korte Avis), så er man meget rød? Der er helt sikker et meget stort antal danskere, der heller ikke synes om DKA. Tror du så, at de er røde alle sammen?
Omdømme 1
Kære Jørn - Fuldpakke, YouSee Plus, C More, HBO Nordic, YouSee YSR-2000, 2x Samsung 3126 PVR og 3106, internet 100/20, IP-telefoni, mobil og sikkerhedspakke. Samsung TV: UE40HU6905, LE40C755, T24E390. 32" Sharp 32CFE6242E. 4 kort til YouSee Plus.

Nej, det er bestemt ikke naivt....
Det ved du vist godt ?! Eller nej... ;)

Mvh. Linda - ikke YouSee-kunde mere :)

PS. Er du mon ansat ved YouSee, med alt det, du har i din "pakkeløsning" fra YouSee ??! Gætter bare ;)
Omdømme 7
Badge +7
Trix87 skrev:

Kære Jørn - Fuldpakke, YouSee Plus, C More, HBO Nordic, YouSee YSR-2000, 2x Samsung 3126 PVR og 3106, internet 100/20, IP-telefoni, mobil og sikkerhedspakke. Samsung TV: UE40HU6905, LE40C755, T24E390. 32" Sharp 32CFE6242E. 4 kort til YouSee Plus.

Nej, det er bestemt ikke naivt....
Det ved du vist godt ?! Eller nej... ;)

Mvh. Linda - ikke YouSee-kunde mere :)

PS. Er du mon ansat ved YouSee, med alt det, du har i din "pakkeløsning" fra YouSee ??! Gætter bare ;)

Du bruger åbenbart tiden med at gætte. På tide du bruger viden i stedet for.
M. h. t. ytringsfrihed ervi enige. Samme frihed har virksomheder også til at vælge, hvem og hvad, der skal bringe deres annoncer.
Omdømme 1
Det var da utroligt.....
Du vælger argumentet : "viden" !
Jeg ved en del..... og da jeg tilhører den øverste 1-3 % af befolkningen rent intelligensmæssigt, så ved jeg nok en del mere, end du måske tror..... og er måske også derfor i stand til, at se lidt mere objektivt og logisk på sager, end du måske er ?! Ved det ikke, det er også bare et gæt ;)

Linda - eks YouSee'er :)
Omdømme 7
Badge +7
Trix87 skrev:

Det var da utroligt.....
Du vælger argumentet : "viden" !
Jeg ved en del..... og da jeg tilhører den øverste 1-3 % af befolkningen rent intelligensmæssigt, så ved jeg nok en del mere, end du måske tror..... og er måske også derfor i stand til, at se lidt mere objektivt og logisk på sager, end du måske er ?! Ved det ikke, det er også bare et gæt ;)

Linda - eks YouSee'er :)

Det er ikke altid nok at være meget intelligent, hvis evnen til at bruge den ikke til stede.
Det er godt at være intelligent, men et problem når det er nødvendigt, at fortælle andre om det. Bedre,hvis de selv opdager det.
Slut fra mig.
Fortsat god dag uden YouSee.
Omdømme 1
Den er så til stede, bare rolig.... og ved dig opdagede man ikke intelligensen ♥
Og god dag til dig også :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P