Svar

Vis Tråde og indlæg på Forum

Disse to tip er nok mest til fordel for brugere der følger med i forum.

TIP et

Når forum åbnes, ses kategorierne under hinanden, og standartindstillingen viser dette:
TV
Seneste tråd - bland-selv Boksen Hvilke features har den?   520

Bredbånd
Seneste tråd - Aktivering af USB på CG300 modem               306

osv.

Når der er logget ind, står der et tal bag ved forreste tal, som indikerer at man mangler at læse et indlæg.

TV
Seneste tråd - bland-selv Boksen Hvilke features har den? 520 6

Bredbånd
Seneste tråd - Aktivering af USB på CG300 modem             306 5

Om de bagerste tal skal forandres når du har læst et indlæg eller når du logger af, kan indstilles her:
Mine indstillinger - Indstillinger - Generelle indstillinger -

Vælg om det skal være når du har læst dem eller når du logger af. (Jeg har standart)

icon

Bedste svar af majah 12 januar 2015, 13:26

For brugere der hjælper meget eller ofte er logget ind for at følge med, kan det være en fordel at kompinere sidste tal med en tilføjlelse af Seneste indlæg.
(Jeg ved at dette var et stort ønske i det ganle forum)

Log ind på
Mine indstillinger - Indstillinger - Hjemmeside

Marker ud for: "Vis komponenten Seneste indlæg"

/Og slet evt. markering ud for: "Vis komponenten Seneste tråde" hvilket jeg har gjort)

Nu ser det således ud:

TV 
Seneste tråd - bland-selv Boksen Hvilke features har den?                       520 1  
Seneste meddelelse - Sv: bland-selv Boksen Hvilke features har den?

Bredbånd 
Seneste tråd - Aktivering af USB på CG300 modem                                   309 14
Seneste meddelelse - Sv: Opgradering af bredbåndshastigheder på Mandag ...

De bagerste tal kan dække over både nye svar i Seneste tråde, men nu kan du også se at der er kommet svar på en gammel tråd, uden at klikke på hver kategori.

Se original

1 Kommentar

For brugere der hjælper meget eller ofte er logget ind for at følge med, kan det være en fordel at kompinere sidste tal med en tilføjlelse af Seneste indlæg.
(Jeg ved at dette var et stort ønske i det ganle forum)

Log ind på
Mine indstillinger - Indstillinger - Hjemmeside

Marker ud for: "Vis komponenten Seneste indlæg"

/Og slet evt. markering ud for: "Vis komponenten Seneste tråde" hvilket jeg har gjort)

Nu ser det således ud:

TV 
Seneste tråd - bland-selv Boksen Hvilke features har den?                       520 1  
Seneste meddelelse - Sv: bland-selv Boksen Hvilke features har den?

Bredbånd 
Seneste tråd - Aktivering af USB på CG300 modem                                   309 14
Seneste meddelelse - Sv: Opgradering af bredbåndshastigheder på Mandag ...

De bagerste tal kan dække over både nye svar i Seneste tråde, men nu kan du også se at der er kommet svar på en gammel tråd, uden at klikke på hver kategori.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)