Vil du hjælpe os med at forbedre oplevelsen af YouSee TV og Film?

Omdømme 7
Badge +7

Undersøgelsen er slut og linket er fjernet. 

Tak for din hjælp. 

Venlig hilsen
YouSee Forum teamet

Bruger du YouSee TV og Film på mobil, tablet eller computer? Og ønsker du at være med til at forbedre oplevelsen med YouSee TV og Film, så besvar dette spørgeskema og vær med i lodtrækningen om et gavekort på 400 kr. til gavekortet.dk.

>Undersøgelsen er slut - link fjernet<

Vi sætter stor pris på din hjælp:relaxed:

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Jeg kan IKKE få, eller finde ud af, hvordan jeg får undertekster på de ønskede programmer.

jeg anvender min iPad ved appen.

Omdømme 5
Badge +7

Jeg kan IKKE få, eller finde ud af, hvordan jeg får undertekster på de ønskede programmer.

På de udsendelser, hvor der er mulighed for det, vil der være en knap til det, når du afspiller de film eller serier, du vil se. Er muligheden der ikke, har vi ikke undertekster til det.

Al ikke-dansk indhold bør have undertekster.

Stefan, YouSee Forum Team

Jeg ved ikke om du ved noget om det jeg har skrevet om, men dit svar er da på ingen måde tilfredsstillende….vil der være en knap…...tror du ikke jeg har prøvet alt.

Der må være en bedre og mere udførlig beskrivelse af hvordan...o.s.v….??

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hvad er det så præcis, du forsøger at sætte  undertekster. På Når du skriver ønskede programmer. Er link her hvis det er brugbart. https://kundeservice.yousee.dk/tv/streaming/undertekster

Der er ikke noget præcist, men det kunne være en dansk film med Lars Mikkelsen !!???

Omdømme 6
Badge +5

Der er ikke noget præcist, men det kunne være en dansk film med Lars Mikkelsen !!???

:slight_smile: Nej ok således Perik, På de de film osv. hvor undertekster er tilgængeligt og Muligt

Er det Undertekst-ikonet øverst i højre hjørne af skærmen.

Så vidt jeg har forstået, er det så kun muligt at sætte Undertekster. 

På nyt indhold TV.youSee.dk og i youSee Tv & Film-appen. Ved ikke om det var brugebart.

Måske andre Bruger herinde ved mere på dette.