Vi undskylder ventetiden

Man kan på YouSee kun vælge et forum som relaterer sig til specifikke udstyr; bredbånd,kabel-tv etc.  Jeg synes at vi skal diskutere YouSees service, ventetider på telefonsupport, åbningstider etc. Sagen er at der de sidste (mange) måneder har været tale om hyppige lange ventetider. I dag har jeg brugt 50 minutter på kø og samtale med regningsservice, og nu er jeg så i gang med at vente til næste kø til teknisk service fordi TDC/YouSee ikke leverer den bredbåndshastighed som jeg betaler for. Ventetid indtil videre på anden samtale: 44 minutter!

Hvordan kan vi kunder finde intelligente måder at stemme med fødderne, så at TDC-ledelelsen tager sig sammen og løser et kæmpe service problem, der skaber stor frustration hos både kunder og givet vist også front medarbejdere som hele tiden oplever kundernes frustration.

Gode ideeer efterlyses?:D

Mvh

Torben

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvorfor bliver du ved med at oprette de ret enslydende tråde, det grænser til spamming. 

Nej, der er ikke tale om spamming, men et forsøg på at vække brugere til at gøre lidt oprør mod meget lidt serviceorienteret virksomhed.

Hvis din loyalitet primært ligger hos TDC/YouSee og ikke hos hård plagede brugere, så må du gerne ignorere mine indlæg.

Mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Når man gentager stort set det samme i så mange tråde, så er det spamming, der er ingen grund til at gøre det.

Det vides at det halter med at komme igennem, tror ikke der er mange brugere som ikke ved det.

Kære Radiomand. Det er dejligt at du er tilfreds og loyal TDC/YouSee kunde. Jeg søger nok primært dialog med andre, som har nogle knap så positive oplevelser med TDC/YouSee. Som Superbruger i dette forum er er det nu klart at din rolle er at tage leverandøren i forsvar. Gad vide om dette job betales godt? :D

PS. Ventetiden på min telefon er nu oppe på 1 time og 24 minutter. (Ny rekord - Tillykke TDC/YouSee)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Torben3 skrev:

Man kan på YouSee kun vælge et forum som relaterer sig til specifikke udstyr; bredbånd,kabel-tv etc.  Jeg synes at vi skal diskutere YouSees service, ventetider på telefonsupport, åbningstider etc. Sagen er at der de sidste (mange) måneder har været tale om hyppige lange ventetider. I dag har jeg brugt 50 minutter på kø og samtale med regningsservice, og nu er jeg så i gang med at vente til næste kø til teknisk service fordi TDC/YouSee ikke leverer den bredbåndshastighed som jeg betaler for. Ventetid indtil videre på anden samtale: 44 minutter!

Hvordan kan vi kunder finde intelligente måder at stemme med fødderne, så at TDC-ledelelsen tager sig sammen og løser et kæmpe service problem, der skaber stor frustration hos både kunder og givet vist også front medarbejdere som hele tiden oplever kundernes frustration.

Gode ideeer efterlyses?:D

Mvh

Torben

Hej 
  • 

Først og fremmest så beklager jeg den længere ventetid som vi har i øjeblikket. 

Grundet en markant stigning i henvendelser, så har vi desværre længere svartider i øjeblikket og det er selvfølgelig noget, som vi har fokus på og dermed er klar over.

Vi beklager generne rigtig mange gange og jeg har fuld forståelse for, at det er frustrerende. Vi er selvfølgelig også kede af de gener det medfører for vores kunder. 

Det er ikke en optimal situation og jeg skal igen understrege, at jeg forstår frustrationen omrkring ventetiden. Når dette er sagt, så er det bedst at holde budskabet i én tråd jf. forummets husorden , som også antydes af en anden bruger her i tråden.

Jeg har rykket denne tråd til afsnittet på forummet, der hedder "Løst & Fast" - "Fri snak", som jeg mener er et meget godt sted til denne debat.

Nu håber jeg at du har fået hjælp til din sag ellers er du velkommen til at kontakte os igen, hvilket også kan ske via vores kontaktformularer på www.yousee.dk/kontakt

Jeg vil ønske en god dag herfra og siger tak for deltagelsen på YouSee Forum! :D

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)