Vi bygger om på YouSee Forum

Omdømme 7
Badge +7

Ombygningen er nu færdig:relaxed:

Kære bruger

Vi reducerer antallet af kategorier på forummets forside, så vi får et mere simpelt kategori-layout. I forbindelse med dette, opretter vi nogle nye kategorier, som det eksisterende indhold bliver flyttet over i. Vi gør det på denne måde for at sikre, at den enkelte bruger på forummet, ikke får en masse notifikationsmails, når vi flytter rundt på indholdet.

Hvis du (fortsat) ønsker at få notifikationsmails om nye indlæg i kategorierne, skal du blot abonnere på de nye kategorier igen. Det gør du ved at klikke på knappen “Abonner”, som du finder oppe i højre hjørne, når du er inde i den kategori, som du ønsker at abonnere på:

Vi går i gang med den nye forumstruktur på torsdag d. 18/6.

Så hvis du pludselig undrer dig over, hvorfor tingene rykker sig, ser lidt anderledes ud end det plejer eller oplever, at der måske mangler noget indhold i kategorierne, så er det simpelthen fordi, vi er i gang med at bygge lidt om herinde :relaxed:

Vi håber du bliver glad for ændringerne, og vi beklager på forhånd, hvis du oplever gener i forbindelse med dette. 

Tak, fordi du er med på YouSee forum, og ha’ en rigtig god dag:sunglasses:

Venlig hilsen
Kasper

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Jeg Synes også der, mangler noget i Velkommen før hvor der en undermenu der er. Den er væk  Kasper. 

God dag,

Omdømme 7
Badge +7

Hej @lordfynbo 

Det er rigtigt nok. 

Det er det du kan finde på forsiden af forummet, og her:
https://forum.yousee.dk/godt-i-gang-og-nyheder-6/index3.html

Der er sket en lille rokade af velkomstindhold, men på torsdag, går vi i gang med den endelige rokering og rykker det hele rundt, hvorfor jeg har lavet dette info-post :relaxed:

Mange tak og god dag til dig også!

Omdømme 6
Badge +5

Hej @lordfynbo 

Det er rigtigt nok. 

Det er det du kan finde på forsiden af forummet, og her:
https://forum.yousee.dk/godt-i-gang-og-nyheder-6/index3.html

Der er sket en lille rokade af velkomstindhold, men på torsdag, går vi i gang med den endelige rokering og rykker det hele rundt, hvorfor jeg har lavet dette info-post :relaxed:

Mange tak og god dag til dig også!

:slight_smile: Hej Kasper, Jeps Var  lige præcis dette link. jeg kigget efter. Den lå under Velkommen. Og Tak  

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

Har man som brugere mulighed for, at genstarte som ny bruger på dette herlige forum?😉

Genstart?😉

Omdømme 6
Badge +5

Hej Kasper

Har man som brugere mulighed for, at genstarte som ny bruger på dette herlige forum?😉

Genstart?😉

:slight_smile: Muligvis Phoenix 73 hvis du skriver. til youSee Forum Team for yderligere info.

God aften,  

Omdømme 7
Badge +7

Hej Kasper

Genstart?😉

Hej @Phoenix 73 

Som udgangspunkt nulstiller vi ikke brugere, men du velkommen til at sende mig en privatbesked, hvor du uddyber nærmere.