Spørgsmål

Valgfrie kanaler

Jeg kunne godt tænke mig en Tvpakke, udelukkende bestående af valgfrie kanaler. Altså lige pånær DR og TV2, som der jo betales licens til. De kunne så være grundpakken, og så skal man så kunne vælge de kanaler, man ser mest. Jeg forventer naturligvis, at min pakke vil blive væsentligt billigere, når der fra min nuværende pakke (den til 659 kr indeholdende Tv, internet og fastnettelefon) fjernes 41 ligegyldige kanaler.

26 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det sker næppe i nærmeste fremtid.
Omdømme 7
Badge +7
TV2 er en betalingskanal.
Så fik man lige en mail om, at mit abonnement stiger fra 659 kr til 699 kr. Sig mig engang Yousee, er i rablende vanvittige. Det er jeres produkt sgu ikke værd.
joern skrev:

TV2 er en betalingskanal.

Ok. :)
Omdømme 7
Badge +6
Der kan jo skiftes til valgfrie kanaler, så kander skære den væk som der ikke ses, f.eks Grundpakke + 10 valgfrie vil give en pæn besparelse.
Radiomanden skrev:

Der kan jo skiftes til valgfrie kanaler, så kander skære den væk som der ikke ses, f.eks Grundpakke + 10 valgfrie vil give en pæn besparelse.

Grundpakken indeholder kanaler jeg ikke vil se ;)
Omdømme 7
Badge +6
Grundpakken kan ikke undgås, alt andet er valgfrit.
Radiomanden skrev:

Grundpakken kan ikke undgås, alt andet er valgfrit.

Jow den kan ;) . Men Yousee vil/kan ikke. Og det er jo nok Viasat/Canaldigital, der bestemmer, i sidste ende. I grundpakken gider jeg ikke se, de tyske kanaler, Dr Ramasjang/Ultra, Folketingskanalen, Infokanalen, Ekstrakanalen, Regionlokal, DK4 og sidst Trailerkanalen.
Lad os sige jeg vælger grundpakken plus 10 valgfriekanaler. Så koster den 459 kr. Men er de 10 valgfrie kanaler så med i prisen. Det tror jeg så ikke selv på. Og så bliver pakken jo dyrere end det jeg betaler pt hvis jeg vælger alle 10. Det er da at tage r*ven på folk, vil jeg mene.
Omdømme 7
Badge +6
Der betales for Grundpakke + Kr.180 for 10 bland selv.
Radiomanden skrev:

Der betales for Grundpakke + Kr.180 for 10 bland selv.

Så er prisen 639 kr. Så er det faktisk ligemeget at bytte pakken jeg har, ud med grundpakken + 10 kanaler. Besparelsen er jo minimal, med den nye pris in mente pr. 1 Jan. Det er 60 kr der spares.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg betaler Kr. 360/måned for Grundpakken + 10 bland selv. Fuldpakken koster Kr. 484/måned.
Radiomanden skrev:

Jeg betaler Kr. 360/måned for Grundpakken + 10 bland selv. Fuldpakken koster Kr. 484/måned.

Og hvordan lader det sig så gøre, når grundpakkeprisen er 459 kr?
Omdømme 7
Badge +6
Når man er i en forening, så kan den forhandle sig til pæne rabatter, der fås også rabat på bredbånd og Mobil.
Listepriserne er:
Grundpakke: 279 kr.
Grundpakke+10: 459 kr.

Dvs. du får 10 ekstra kanaler med i 459 kr.-prisen.

Radiomandens 360 kr. for grundpakken lyder lidt dyrt. +10 ekstra, kan jeg se :)
Omdømme 7
Badge +6
Forkert. Læs hvad jeg skrev.
Radiomanden skrev:

Forkert. Læs hvad jeg skrev.

Jeg læste det rigtigt længe inden du skrev. :)
Kan i blive enige :) Er prisen på 459 kr, inklusive eller eksklusive de 10 kanaler.
Omdømme 7
Badge +4
Logan skrev:

Listepriserne er:
Grundpakke: 279 kr.
Grundpakke+10: 459 kr.

Dvs. du får 10 ekstra kanaler med i 459 kr.-prisen.

Radiomandens 360 kr. for grundpakken lyder lidt dyrt. +10 ekstra, kan jeg se :)

Listeprisen er

Grundpkke u/boks 249 kr
10 ekstra 180 kr
ialt 429 kr
Omdømme 7
Badge +4
"Radiomandens 360 kr. for grundpakken lyder lidt dyrt. +10 ekstra, kan jeg se"

Mit gæt er det er grundpakken incl. 10 ekstra og uden boks
Omdømme 7
Badge +6
Tages Humaxen med, så er det Kr. 390/måned.
Jeg er kommet frem til, at det desværre ikke kan betale sig at skifte pakke. For de kanaler der er at vælge imellem i f.eks den med 10 valgfrie, er der kun een der er brugbar (TV2 Charlie). I de andre, er der henholdsvis 5 og 10. Desuden, er der iblandt de 25 faste kanaler, også en del jeg ikke gider se. Så derfor vi jeg igen forlange, at der kommer en totalt valgfri pakkeløsning, så jeg kan få de 21-22 kanaler jeg ser jævnligt.
Omdømme 7
Badge +6
De f.eks 10 valgfrie er ikke bestemte kanaler det er dem du selv vælger, det samme er det i den næste pakke der består af 20 kanaler.
Radiomanden skrev:

De f.eks 10 valgfrie er ikke bestemte kanaler det er dem du selv vælger, det samme er det i den næste pakke der består af 20 kanaler.

De valgfrie kanaler der bliver vist ved pakkerne er vel dem der kan vælges og ikke andre.
Omdømme 7
Badge +6
Der kan vælges blandt ALLE de kanaler som ikke er i grundpakken, der er også kanaler som ikke er med i nogen pakker, de kan også vælges i en bland selv pakke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)