Svar

Værktøjslinie i mail forsvundet

Badge
  • Udforsker
  • 37 kommentarer
Efter jeg har fået en ny pc, er der ikke længere nogen værktøjslinie på siden med mine mails. Der mangler bl.a. filer - rediger - vis - favoritter - ,funktioner og hjælp.
Har nogen et bud på, hvordan værktøjslinien kan oprettes ?
Mvh Sebbe
icon

Bedste svar af MS-ERIK 4 september 2017, 16:04

Hvis det er i Internet Explorer så klik med højre museknap øverst i Internet Explorer. Så vises en liste, hvor første punkt er "Menulinje". Klik på denne punkt, så der vises et flueben. Nu skulle den savnede værktøjslinie vises.

Hvis det ikke er i Internet Explorer må det oplyses hvilket program det så drejer sig om, men sandsynligvis kan en manglende værktøjslinie enten slås til på nogenlunde samme måde eller ved valg af indstillinger eller tilsvarende.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Hvis det er i Internet Explorer så klik med højre museknap øverst i Internet Explorer. Så vises en liste, hvor første punkt er "Menulinje". Klik på denne punkt, så der vises et flueben. Nu skulle den savnede værktøjslinie vises.

Hvis det ikke er i Internet Explorer må det oplyses hvilket program det så drejer sig om, men sandsynligvis kan en manglende værktøjslinie enten slås til på nogenlunde samme måde eller ved valg af indstillinger eller tilsvarende.
Badge
Tak for dit svar.
Jo - det er i Internet explorer, og der har jeg osse fået etableret værktøjslinien efter din anvisning. Men - det er i min yousee-mail at værktøjslinien mangler. Så har du flere gode forslag ?.
Mvh Sebbe
Badge
Ju - huu. Jeg har fået min værktøjslinie tilbage på mailsiden.
Så mange tak for din hjølp.
Mvh Sebbe
Omdømme 2
Badge +1
Hej

Jeg er glad for at du fandt en løsning på det. Jeg har markeret MS-ERIKs svar som det bedste.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P