udvidet service !!


Kunne godt tænke mig at få at vide hvornår jeg har tilmeldt mig "udvidet service" ...Så I hæver 99,- ekstra pr. måned på min konto ....Så vidt mig bekendt har jeg ALDRIG tilmeldt mig Jeres "Udvidet service "...Synes godt nok at I tillader jer en del efterhånden .....uden at indformere folk om noget som helst !!!! ...Og jeg har absolut IKKE brug for denne service .....så om igen TDC ....og streg den fra min regning ....og træk alle pengene fra min konto ...TAK

6 Kommentarer

Omdømme 2
Hej LadyOutlaw, 

Ideen med vores kundeforum er, at TDC kunder kan hjælpe hinanden og dele ideer/erfaringer/oplevelser med produkter og andre ting. 

Det er ikke nemt for andre kunder at vide, hvorfor du er blevet tilmeldt 'udvidet service' - jeg vil anbefale dig, at du tager fat i vores kundeservice, som kan give dig en forklaring på det hele og framelde produktet, hvis du ikke ønsker det. 

Du kan se HER, hvordan du fanger vores kundeservice Meget glad humørikon

Det jeg egentlig ville sige til de andre kunder var ....Husk at tjekke dine regninger fra TDC .....de trykker på knapperne efter forgodt befindende hvis der ikke er noget salg og sælgerne skal opnå deres kvote ...bestiller de bare uden folks vidende....

Kunde service den har i forlængst smidt overbor Glad humørikon

YOUSEE BØR INFORMERE DE KUNDER, DER - UDEN BESTILLING OG VIDENDE - BLIVER TRUKKET 99 KR. FOR """""udvidet service"""""

YOUSEE KENDER FEJLEN, - MEN VIL ÅBENBART IKKE INFORMERE KUNDERNE.

HVORFOR MON !!!!!!!!

JSK
Omdømme 5
Badge +2
Fordi de simpelthen ikke har styr på en s... efter sammenlægningen med TDC.
Desuden så er det ikke første gang, at YouSee er så frække at hæve ulovligt på brugernes bankkonti !
Jeg fik i sin tid hævet ca. 2400 kr. på min konto for en boks, som jeg heldigvis havde kvittering på, at jeg havde afsendt. Efter at ha' råbt meget højt til flere forskellige kundeservice medarbejder, om at de lige havde røvet mine sidste penge, som skulle holde resten af måneden !
Så var der til sidst en medarbejder, der sørgede for at mine moneter blev sendt tilbage til min bankkonto.
Så ja, man skal altid tjekke for hvad YouSee kan finde på, at trække fra ens konto !
Sørgeligt - men desværre sandt !
Mvh.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Hugoline

Lige en opfølgende kommentar her i denne tråd.

Jeg vil anbefale dig at kontakte vores kundeservice, så vi kan se nærmere på sagen, såfremt du stadig har brug for afklaring omkring forholdene på din regning. Vores kundeservice kan oplyse om hvad beløbet dækker over.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)