udvidet service !!

Kunne godt tænke mig at få at vide hvornår jeg har tilmeldt mig "udvidet service" ...Så I hæver 99,- ekstra pr. måned på min konto ....Så vidt mig bekendt har jeg ALDRIG tilmeldt mig Jeres "Udvidet service "...Synes godt nok at I tillader jer en del efterhånden .....uden at indformere folk om noget som helst !!!! ...Og jeg har absolut IKKE brug for denne service .....så om igen TDC ....og streg den fra min regning ....og træk alle pengene fra min konto ...TAK

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LadyOutlaw, 

Ideen med vores kundeforum er, at TDC kunder kan hjælpe hinanden og dele ideer/erfaringer/oplevelser med produkter og andre ting. 

Det er ikke nemt for andre kunder at vide, hvorfor du er blevet tilmeldt 'udvidet service' - jeg vil anbefale dig, at du tager fat i vores kundeservice, som kan give dig en forklaring på det hele og framelde produktet, hvis du ikke ønsker det. 

Du kan se HER, hvordan du fanger vores kundeservice Meget glad humørikon

Det jeg egentlig ville sige til de andre kunder var ....Husk at tjekke dine regninger fra TDC .....de trykker på knapperne efter forgodt befindende hvis der ikke er noget salg og sælgerne skal opnå deres kvote ...bestiller de bare uden folks vidende....

Kunde service den har i forlængst smidt overbor Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P