TRÆT TRÆT TRÆT AF YOUSEE

(da dette opslag ikke blev godkendt på yousee's facebook siden, bemærker at den trods at der står man bare kan skrive et opslag, kun er Lucas Graham koncert og IPhone7 presale,, hvis FB siden ikke er dialog,, så skriv det)

Jeg håber hvergang, men hvergang skuffer I ... Denne gang handler det så om at I annoncerer (via sms) at I har et arbejde med tv og bredbånd 8 sep mellem kl 1 og 7, får en klarmelding kl 8.08 at nu er fejlen rettet
Kl 20.30 skal jeg lige på nettet,, Ingen forbindelse ... ringer selvfølgelig straks til 70704040, men får her at vide at der er lukket... der er dog en mulighed på tast-selv at komme igennem til personlig betjening, dog bliver man lige fortalt at det koster 6000 kr hvis man går videre uden serviceaftale, jeg tager chancen at mit tv-bredbånd abn. er en serviceaftale. Kommer igennem til en flink man som fortæller mig at han ikke har noget med yousee at gøre (ehh... what, ringe da 70704040), men at han kan se via nogle liste som han har fra yousee at der vil være arbejde i mit område indtil kl 22.30. Jeg går i seng og næste morgen virker det stadig ikke :-(
Så ringer jeg 70704040 igen, denne gang i åbningstid. Får at vide at fra yousee ende ser alt fint,, men det virker altså ikke hos mig. Får så at vide at jeg har et for gammel modem og der kan bestilles et nyt indenfor 2 hverdage, (MEN HEY, det virkede sku for et døgn siden, der var det ikke for gammelt). Der bliver så bestilt tekniker, som kan komme indenfor 2 hverdagen (dvs i næste uge), han vil ringe en halv time før hvis han skal indenfor (ehh, er arbejde og i den kbh'sk trafik er det sku ikke meget) og svært at arbejde hjemme når mit internet ikke virker....
Min TV boks virker heller ikke længere (no connection to yousee), så vi er out på tv og bredbånd hele weekenden..

Mit issue her er at det er YOUSEE som har haft et arbejde som tydeligvis har ødelagt mit bredbånd og jeg har intet at udsætte på jeres support medarbejder (han prøvde alt han havde til rådighed),, men for helvede,, når I har ødelagt det,, så kom lige og fiks det med det samme... og få så styr på jeres telefon system efter kl 20
mvh
En kunde gennem ALT for mange år

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er ret usikkert, om du får et svar fra You See her på brugeeforummet, de deltager ikke så ofte her.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej sonnyhansen

Jeg husker dit indlæg fra facebook da jeg selv svarede dette og jeg håber naturligvis, at du har fået mit svar.

Det er beklageligt at du har mistet signal i forbindelse med et nedbrud i dit område og når fejlen er rettet, så er det noget som skal fejlmeldes til en tekniker, når du stadig er uden signal.

Da YouSee Forum er et bruger til bruger forum, så vil jeg anbefale dig at kontakte os igen via www.yousee.dk/kontakt såfremt du stadig har behov for at komme i kontakt os. Så kan vi fejlmelde dit signal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)