Træls oplevelse

• Bruger
  • 10 kommentarer
Hej

Er der andre herinde, der som mig har oplevet en meget ubehagelig kundeservice medarbejder i telefonen fra tdc?

Synes faktisk det er utroligt, at sådan en ubehagelig tone og fremgangsmåde eksiterer i dagens Danmark.

Vi har ellers hometrio, men bor desværre et sted hvor der ikke er godt mobil signal. Ellers har vi alle dage været meget tilfredse med vores abonnementer til 1000,- hver måned.

Men havde kigget på at få ændret voret tv pakke, da den vi har ikke er så god som den anden vil ønsker, så ville jeg skifte. Da dette blev forsøgt og jeg oplyste om på hjemmesiden at vi er kunder i forvejen, blev jeg sat til at blive ringet op af tdc. Det blev jeg så midt i arbejdstiden i dag, med spørgsmålet "hvad vil du?"

Herefter spørges så hvorfor jeg har bedt om at blive ringet op? Og da jeg ikke sidder ved en pc kan jeg desværre ikke svare andet end vi ønsker at skifte tv pakke. Til det bliver der så svaret, at der er 4 pakker!

Alt dette foregik i en yderst ubehagelig tone, ´som om man blot var til gene.

Jeg fik simpelthen nok, og sagde jeg er på arbejde, og smed på.

Jeg har aldrig som kunde følt mig så uønsket et sted, efter den samtale, så nu vil jeg godt nok til at undersøge hvad andre udbydere kan tilbyde.

Sørgeligt man skal udsættes for sådan en tone og nedladenhed, samt føle sig uønsket.

Mvh

Martin

3 Kommentarer

Du skal nu ikke generalisere alle medarbejdere ud fra en oplevelse.

Jeg vil sige ring til dem og hør hvad de kan tilbyde. Jeg er altid blevet behandlet pænt af TDC's kundeservice.

Så lad ikke en oplevelse skræmme dig.

Mvh Longlake

Hej longlake

Var såmænd ikke min mening at generaliserer, og skære alle i deres kundeservice over en kam.

Men må ærligt erkende, at selv efter der er gået noget tid, så er oplevelsen stadig så negativ. Så i næste uge når ferien står for døren, vil jeg få kigget alle selskaber igennem, og se hvad de kan tilbyde, og så forlader vi godt nok tdc.

Men mange tak for din venlige mening.

Fortsat go dag

Martin

Nå.

Så fandt vi en ny leverandør. TDC bliver afskaffet i hjemmet her.

Dog kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er andre der har fået at vide, de ikke kan sige deres abonnement op, fordi de vil skifte mobil udbyder?

Har valgt den nye leverandør skal sørge for opsigelse af vores mobil abonnement. Men fik så at vide ved kunderservice, at jeg skam ikke kan sige hverken tv fastnet eller bredbånd op??

Synes det er sørgeligt, og det virker til TDC blot ønsker lige at malke kunder der er på vej ud.

Men er ellers blevet bekræftiget i at, et skifte væk fra TDC er godt, da deres kundeservice ikke eksisterer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)