Tilklipning af simkort

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Forum.

Jeg har netop fået en Iphone 6s til jul, men mangler et nano-simkort, da min forrige telefon var en 4s. Jeg har set på flere hjemmesider, at man selv kan klippe sit Micro-simkort til. Er der nogen der ved om min lokale TDC butik kan ordne det for mig? 

3 Kommentarer

Hej.

Jeg vil nu anbefale at bestille et nyt SIM-kort hos TDC. Det kan gøres på selvbetjeningssiden. Et nano-simkort er lidt tyndere, så der kan derfor ske skader på kort og telefon hvis man bruger et tilklippet kort (i henhold til vejledningerne til en HTC One-telefon).

Tak for svar.

Ved du om det er muligt at få udleveret sim-kortet i TDC butikken med det samme, eller skal man bestille det over nettet? 

Hej.

Da jeg selv skulle bruge et nyt nano-simkort blev det bestilt over nettet på selvbetjeningssiden, og det kom med posten få dage efter. Det koster 99 kr., som kommer på næste mobilregning fra TDC. Det kan sandsynligvis godt bestilles i en TDC-butik, som så kan fortælle om det kan laves mens man venter, om det sendes et par dage senere, eller om det kan afhentes i TDC-butikken efter nogle dage. Der skal jo lægges nogle data ind på kortet, og det skal registreres hos TDC, herunder skal der laves en PIN-kode og en PUK-kode, inden det kan anvendes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)