Spørgsmål

tilgodehavende


Hej

 

hvor længe er det acceptabelt at skulle vente på sit tilgodehavende? 

Den 31. December 2020 bestilte jeg en mobiltelefon, beløbet blev trukket men telefonen er aldrig kommet frem, jeg har måtte bestille en ny og betale en gang mere, mens der kørte en sag.

er det kunden der hæfter for en pakke som aldrig er blevet leveret?

mvh

marianne


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det må jo som jeg læser det være transportøren der der er den skyldig da forsendelsen er bortkommet under transport.

Omdømme 7
Badge +7

Yousee plejer at være rimeligt hurtige, men det er måske ikke afgjort hvem, som skal betale endnu. Havde bredbånd hos YouSee, og de betalte fint tilbage efter aftale ophørte. Ring til YouSee på 70 70 40 40 og hør på status. 

Omdømme 7
Badge +7

Dert vides ikke her på forummet hvilken politik You See har i sådanne tilfælde, der må tages kontakt til dem.

Umiddelbart, hvis en forsendelse er borkommet under transport, så må det være transportørens ansvar.

Besvar