Tilfredshedsundersøgelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg undre mig!
Jeg har naturligvis talt med mange medarbejder fra Yousee igennem mange år som kunde.
Der har været gode og dårlige oplevelser. En ting slog mig idag den 2. maj, jeg fik en god, venlig og professionel service (en rigtig dygtig medarbejder) og straks herefter fik jeg en sms hvor jeg skulle deltage i en tilfredsundersøgelse, førhen blev jeg ringet op. I sidste uge fik jeg en rigtig dårlig behandling af en sur, usympatisk og dårlig medarbejder der end ikke kunne hjælpe og svare mig på mit spørgsmål som egenlig må været ret simpelt for hende, ville jeg mene "hvorfor får jeg stor set aldrig en regning som svare til min aftale med YouSee. Den månedlige regning er stor set konstant forkert/forhøj. Så modtager jeg en kreditnota også forsøger medarbejderen at redegøre om at formeget opkrævning vil blive modregnet i juni måned? Dette gav ikke mening. Jeg opgav og ville ringe tilbage og tale med en anden, dette har jeg ikke gjort endnu, samtalen idag var omkring Netflix.
Det der undre mig, er at jeg ikke modtog en sms eller opkald om YouSees tilfredshedsundersøgelse da der var problemer med kommunikationen. Altså hvis en medarbejderen selv kan styre hvem der skal modtage en tilfredshedsundersøgelse efter sin service og kommunikation med kunden, er det jo helt galt. Så er YouSees tilfredsundersøgelse intet værd!

Ellers er jeg nu godt tilfreds, prisen er jo altid for høj :) God dag...

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)