Svar

Tilføj mærke, hvad er det?

Hej jeg er ny i forummet og undrer mig over "Tilføj mærke" feltet, som er nederst i alle indlæg.

Eneste forklaring jeg kunne finde, er hvis man klikker på teksten, så kan man skrive noget og der står at man skal angive teksten med komma.

Men hvad er det for en dims og hvad bruges den til?

Mvh.

Olrik

icon

Bedste svar af Nikolaj 4 november 2015, 17:34

Hej Emil,

Vi prøver med "Tilføj tag". Personligt synes jeg, at det giver fin mening, men det må tiden vise - og det kan altid ændres igen :)

God aften til jer begge.

Vh

Nikolaj

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er en dårlig oversættelse. Det er bare en funktion der gør at du kan "tagge" forskellige indlæg med relevante keywords.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej SirOlrik og Emil,

Emils beskrivelse af funktionen er helt korrekt og jeg er helt enig i, at "mærke" ikke er særlig beskrivende.

Hvis I har et bedre bud på, hvad vi kan kalde funktionen så den bliver mere genkendelig, så sig endelig til! :)

Vh

Nikolaj

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad med tilføj tag? :)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Emil,

Vi prøver med "Tilføj tag". Personligt synes jeg, at det giver fin mening, men det må tiden vise - og det kan altid ændres igen :)

God aften til jer begge.

Vh

Nikolaj

Tak for svarene Emil og Nikolaj :)

Nikolaj, jeg stemmer også for "Tilføj tag", mener ikke at der er et dansk ord der dækker IT ordet "tag".

Mvh

Olrik

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Svarer det til det, der i TDC Forum hedder "Emneord"?

Når man skriver nye indlæg står der stadig ordet "Mærker" på siden, ikke "Tags".

Omdømme 3

Badge +1
Hej MS-ERIK,

Lige præcis!

Nu har jeg rettet det til - hvis I støder på flere, så sig til :)

Vh

Nikolaj

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg må tilstå, at "Emneord" er at foretrække. Alle kan forstå det. Ingen misforståelser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)