Svar

Test: At markere en tråd for løst!

Jeg opretter lige et spørgsmål, for at se, om det er svært at markere sin tråd, når man har fået et svar fra dem der gider svare..
icon

Bedste svar af majah 9 oktober 2016, 14:03

Ok - Så kan jeg godt forstå at brugerne ikke gør noget. Jeg ledte efter noget, men der gik et stykke tid før jeg fandt det lille link for "bedste svar". De der spørger ved jo ikke at der er den mulighed og så leder de heller ikke.
Tags er store og grønne klatter, Det foreslår jeg også det link kan blive.så det er til at få øje på.
Markerer denne kommentar som "bedste svar."

Se original

7 Kommentarer

I den første kommentar er der ingen muligheder.

Dette er den 2. kommentar, så der burde være noget når jeg poster det???.
Ok - Så kan jeg godt forstå at brugerne ikke gør noget. Jeg ledte efter noget, men der gik et stykke tid før jeg fandt det lille link for "bedste svar". De der spørger ved jo ikke at der er den mulighed og så leder de heller ikke.
Tags er store og grønne klatter, Det foreslår jeg også det link kan blive.så det er til at få øje på.
Markerer denne kommentar som "bedste svar."
Linket "bedste svar" er forsvundet og intet link hvor svaret kan fortrydes!

Nå men når nu det er så svært at finde det link, så kunne man jo også bare skrive.

"Tak for svaret - Det virker!"

Test af indsættelse af billede i tekst :D

"Indsæt som tekst"

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Billede som tekst?

,---.
/ o o \
\ \_/ /
`---´

.. Okay! Der kan arbejdes lidt med formuleringen - det går jeg lige videre med :)

I forhold til trådens oprindelige emne, så valgte vi egentlig "Bedste svar", fordi rigtig mange af de henvendelser der kommer på YouSee Forum er spørgsmål som ikke nødvendigvis kræver en løsning, men blot et svar.

Problemstillingen om, at brugere "glemmer" at trykke på den er desværre kendt, og var ligeledes et problem på det gamle forum. Når vores notifikations-mails virker igen, så vil brugeren få en notifikation efter 7 dage om at huske at markere et svar - det vil uden tvivl hjælpe lidt på det.

Det skal i denne sammenhæng siges, at "Svar" i toppen ikke opdateres - der gik lidt kludder i den efter vi lagde "Arkivet" ind, og det bliver der kigget på. Samtidig skal vi i forum-teamet være bedre til at hjælpe brugere med at markere de bedste svar, så brugerne bliver anerkendt :)
Vi snakkede om at indsætte billedet midt i teksten, i stedet for at det dukker op som en vedhæftning :)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Logan,

Hehe.. Det var blot en dårlig joke med billedet som tekst :)

I virkeligheden burde knappen nok sige "Indsæt i tekst" eller "Indsæt i indlæg" - det ser vi lige på :)

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P