TDC's opsætning af et meget nemt webmail-program

Hej,

Da jeg havde Windows XP var det betydeligt ukompliceret at bruge Outlook Express 6 til min e-mailtrafik , men siden jeg arbejder med Windows 7.0 savner jeg faktisk et program magen til Outlook Expres 6 eller Windows Mail. Nu vil jeg forhøre mig om jeg som TDC's kunde under nr. xxxxxxxx beder TDC om at opsætte et ganske ukompliceret mailprogram til mig, hvor min standard emailadresse kan være xxx@xxxx.dk med tilføjelse af mine øvrige 4 emailadresser under samme password som standardadressen,

og I svarer "ja, det kan sagtens lade sig gøre", vil jeg være meget glad endelig at komme af med GMX.com og Microsoft Outlook .

Jeres svar imødeses med stor interesse. Venligst svar på xxx@xxxx.com

Med venlig hilsen

Edwin den Boer

//Redigeret: Fjernet personlige abb.oplysninger

2 Kommentarer

Hej 

Det er ikke så heldigt at du skriver din mailadrese på en offentlig side. Der er robotter der gennemtrævler offentlige internetsider, og høster disse mailadreser og måske sælger dem videre, så din mail box måske en dag bliver oversvømmet med spam. Så af hensyn til din sikkerhed på nettet indberetter jeg din tråd, så dine mailadresser kan blive slettet af forumteamet.

Derudover er dette en kundeforum hvor kunder hjælper hinanden. Jeg er også kunde. Blinkende humørikon Prøv at læse forummets velkomstside.  Klik her.

Til TDC's mailbox hører der en standartmailadresse og derudover kan man oprette 4 aliasser for din standartadresse. Det betyder i princippet at alle fem adresser har den samme indbakke og hvis du vil oprete en konto i en mailklient - for hver af de fem mailadresser, er du nød til at oprettet sorteringsregler. Det kan godt blive en stor udfordring, og jeg vil bestemt ikke anbefale det, med mindre du har en vældig god tålmodighed. 

Nå men du efterlyser en mailklient.  Prøv at se denne side.  Klik her

Jeg bruger Windows live mail 2012 til min win7, og den er næsten lige så nem som Outlook Ekspres. 

ps. Der ydes ikke support af TDC med opsætning af mailbox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)