tdc.dk og mit.tdc.dk virker ikke

• xad
  • Bruger
  • 13 kommentarer
Hej.

Jeg har HOME-TRIO, kabel forbundet internet til min stationær og trådløs internet til min bærbar (win7).

På min stationær har jeg ingen problemer med at åbne de 2 omtalte sider men på den bærbare får jeg kun fejlmeldinger som:

• Venter på svar fra tdc.dk  (Cirklen (timeglasset) kører, men der sker intet) Enkelte dele af siden vises dog.
  • Internet Explorer er holdt op med at fungere     - Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked hvis der findes en løsning.
  •  Et problem med denne webside fik Internet Explorer til at lukke denne fane og åbne den igen.
Jeg kan åbne mange andre hjemmesider, UDEN problemer, f.eks. www.coop.dk.

Hvad er der galt? Kan nogen hjælpe mig?

TDC-butik og tlf. 80808047 kan ikke hjælpe mig.

2 Kommentarer

Gal humørikondet samme sker for mig har prøvet alt muligt uden held jeg gir lyd hvis jeg finder ud af noget ? håber du gør det samme  god påske uden tv

Hej johnbro

Du var kommet til at bumpe en tråd fra 2012.  

Jeg forsøgte at flytte dit indlæg til selvstændig tråd, men jeg kunne ikke paste link i mit indlæg, derfor har jeg flyttet dit og mit indlæg tilbage igen.  

Da denne tråd er så gammel, behøver det ikke være samme problem som trådstarter, så jeg jvil bede dig om at læse denne tråd.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Tdc-hometrio-fejlmelding/m-p/141425#M17730

Vend gerne tilbage hvis ikke det kan hjælpe på dit problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)