TDC, Politik omkring nyere telfoner på tilbud.

• LUF
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har et gerelt problem som jeg mener TDC må forholde sig til. Der køres mange salgs- og kampagnetilbud fra TDC side, men altsammen baseret på nye abonomenter, med utrolig lave priser på nyere telefomer (MOBIL). Men når man som privatkunde med 20 års mobil abn. gerne vil have sin ældgamle Nokia 510 udskiftet med en lidt mere moderne udgave i forbindelse med de tilbud som reklameres for, får man den besked når man henvender sig i en TDC butik at man skal skifte til en anden abn. type. Det mener jeg ikke er fair overfor trofaste kunder, at man på den måde favoriserer overløbere der til enhver tid går efter nyeste apperat uanset hvilket firma der udbyder. Jeg håber at dette sure opstød fra en ellers glad TDC bruger gennem 35 år vil give os trofaste brugere muligheder for også at få del i det modererne udstyr til rimelige omkostninger.MVH 

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er sådan set helt enig....

Men sådan tænker man ikke i den nuværende konkurrencesituation på telemarkedet, når man har fået sin uddannelse på handelshøjskolen.

Det eneste våben vi somforbrugere har overfor den tankegang er at følge det billigste tilbud - hele tiden! Når der er nok der gør det, så begynder slipsedrengene at tænke sig om. Problemet er at der er alt for får der gør det. Derfor skovler de penge ind på os forbrugeres uvidenhed og dovenskab, og har derfor INTET incitament til at gøre det på en anden måde. Det incitament er VI nødt til at give dem.

I moderne markedsføring er gamle kunder = dumme kunder der finder sig i hvad som helst. Også overpriser.

Vh

Peter

Jeg takker for Peters indlæg. Det betragter jeg mere som en kommentar som et svar. Jeg savner stadigvæk et kvalificeret svar fra TDC om man vil tage problemet alvorligt eller man bare ønsker at kunderne skal begynde at zigzagge hvert halve år for at opnå bedste pris på telefoni. Hvis dette er TDC`s officielle politik må jeg nok erkende at selskabet, som ellers gerne vil fremstå som et reelt foretagene, er sunket ned til under lavnivau, et selskab som kun tænker på profit og aktionærer og  ikke på kunder.

Endnu et surt opstød og skuffelse fra LUF.

Godt svar PeterA - jeg er enig!

Hej Luf

Jeg har også et svar.

Det er altså et kunde forum. Det er andre kunder der svarer. Ønsker du et svar fra TDC, bliver du nød til at kontakte dem via de rigtige kanaler. Jeg beklager, men sådan er det.  Det svar Petergiver dig er det bedste svar der kan gives i et kunde til kunde Forum.

Prøv kundeservise  eller Facebooksiden.

Begge steder sidder der tdc-personale.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)