TDC og MTG - fra slemt til værre?

Omdømme 4
Badge +2
  • Guide
  • 100 kommentarer
YouSee har gennem de seneste år satset mere på at udvikle på indholdssiden ("Danmarks største underholdningsunivers") end på at konsolidere og sikre selve netværket og dermed kundernes forsyning.
Sådan har det set ud udefra. Desværre var 31/12 16 ingen enlig svale, og den kaotiske overflytning af TDC privatkunder til YouSee efterlod heller ikke et indtryk af, at den enkelte kunde var af betydning for YouSee.
Som nuværende kunde frygter jeg lidt, at fusionen med MTG blot betyder mere af samme skuffe: Stadig større udbud af kommercielt indhold og stadig flere nedbrud på den tekniske side.
Senest er der snart hver anden uge nedbrud på en loginserver til alle de centrale dele af kundebetjeningen.
Hvor skal det ende? Hvad synes I andre, hvor skal YouSee stramme op for at beholde dig som kunde?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg glæder mig til at se resultatet.
Livet er for kort til at starte med at bekymre sig.
Omdømme 7
Badge +6
Så længe TV, internet og Mobil virker, og det gør det, så er der ikke grund til klage.
Omdømme 4
Badge +2
Radiomanden skrev:

Så længe TV, internet og Mobil virker, og det gør det, så er der ikke grund til klage.

Sommetider. Driftssikkerheden har ikke været for opadgående længe.

Kunne være lidt rart, hvis YouSee havde en retvisende offentlig tilgængelig statistik over driften.
Omdømme 4
Badge +2
joern skrev:

(...)Livet er for kort til at starte med at bekymre sig.

Regner og med at forlade YouSee snarest. Desværre har de monopol på hurtigere internetforbindelser, der hvor jeg bor
Omdømme 7
Badge +1
Hvem ved hvad der sker, måske et farvel til C More fordi at den slags med at være i seng med fjenden ikke just er alt for godt.
Men hvad skal de også med C More, nu da Viasat Film kanalerne og Viaplay er blevet lukket ind i varmen?
Omdømme 7
Badge +7
nuber2 skrev:

joern skrev:

(...)Livet er for kort til at starte med at bekymre sig.

Regner og med at forlade YouSee snarest. Desværre har de monopol på hurtigere internetforbindelser, der hvor jeg bor

Ikke monopol. Det er ikke YouSee, der fastholder dig, men den aftale DIN forening har indgået. Det er altså din forening, der skal klandres, hvis nogen skal.
Er du ikke tilfreds, må du jo ta' kampen op med din forening. God kamp.
Omdømme 2
Badge
Gad vide om Yousee nu snart får Viasat Ultra HD Kanalen.
Omdømme 7
Badge +1
ELR skrev:

Gad vide om Yousee nu snart får Viasat Ultra HD Kanalen.

Tæt på at sige meget stærkt tænkeligt at den dukker op på et tidspunkt.
For den kan jo også fungere som test til om den YS-4000 nu også kan klare UHD som alm. flow TV kanaler i praksis direkte der ude i stuerne hos kunderne.
Så det kan tænkes at den måske dukker op som en prøve kanal til at starte med.
Omdømme 7
Badge +7
De fleste synes at glemme, at sammenlægningen tidligst sker i 2. halvår af 2018.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)