TDC og breve ...

Dette er ikke et spørgsmål, - blot en stille undren ...

Jeg har lige siddet og skiftet nogle oplysninger og opdateret forskellige ting på MitTDC, - tilmeldt regning til udsendelse pr. email osv.

Kort tid efter modtager jeg diverse mails med bekræftelse af de forskellige ændringer, og i mailen står desuden : "Du vil i løbet af nogle dage modtage et brev fra os som indeholder oplysninger om de
ændringer du har meddelt os." ... Overrasket robot

Så forstår jeg bedre, at TDC vil have 29,- for at sende vigtige breve ud, når der spildes porto på at sende ligegyldige breve. Jeg har i øvrigt også fået et par breve i forbindelse med oprettelse af et nyt abonnement, - breve som allerede var sendt som mail.

Hvis det alligevel viser sig at der kommer en regning på "brevgebyr", SÅ falder der brænde ned ... Gal kvinde

Mvh

Susanne

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Det er muligt at tilmelde sig e-kommunikation, så man kan slippe for gebyret på de 29 kr. 

Det står i vedhæftet link, hvordan det skal gøres:

http://go.tdc.dk/bjmtw

/Andreas 

Omdømme 1
bikealot skrev:

Dette er ikke et spørgsmål, - blot en stille undren ...

Jeg har lige siddet og skiftet nogle oplysninger og opdateret forskellige ting på MitTDC, - tilmeldt regning til udsendelse pr. email osv.

Hvis det alligevel viser sig at der kommer en regning på "brevgebyr", SÅ falder der brænde ned ... Gal kvinde

Mvh

Susanne

Det kan jeg godt forstå, Susanne  Meget glad humørikonHumørikon griner højt

Husk lige at give en melding.

Kunne være godt at vide om nogen i TDC har registrert dine anstrængelser. Overrasket humørikon

Besvar